19 Nisan 2008 Cumartesi

Birileri, bir şeyler falan filan...

Ya bazı insanları anlamakta güçlük çekiyorum! Gerçekten! Tamam bir insanın önplanda olmak istemesi çok çok doğal. Ve çevremde öyle insanların, belki biraz da hırslı, olması sorun değil. Gerçekten!
Ama bunu saplantı haline getirip, kendilerini komik duruma düşürenlerden nefret ediyorum. Bir insanın gözlerimin önünde kendini basitleştirmesini gerçekten kaldıramıyorum. Hadi anladım, hırslısın, kendini önplana çıkmak için özsaygını ayaklar altına alacak kadar hırslısın hem de. Peki neden başka insanları eleştirme ihtiyacı duyuyorsun? Sessiz sakin, kendi halinde bir kızı da şımarık, ilgi odağı olmak isteyen bir kız yaptın ya, helal olsun! Neden senin yüzüne bir şey diyemiyorum bilmiyorum. Ama kendimi ezdirdiğimi düşünüyorum. Ezilmek istemiyorum ama senin gibi basit bir insan olmak da istemiyorum.

Hem erkek arkadaşın olur, hem başkasına sulanırsın.
Hem hiç bir şey yapmaz, anca resimlere çıkıp poz verirsin hem de saçlarını süpürge edenlere hiç bir şey yapmıyormuş muamelesi yaparsın.
Sırf önplanda olmak için adam öldürebilecek cinsten... -_-'

Sinirimi nasıl boşaltacağımı, nasıl onunla başa çıkacağımı bilen varsa bana yardım etsin lütfen!

Çünkü hem rahatlamak istiyorum, hem de kendi değerlerimi yitirmemek istiyorum.
Onunla birlikte zaman geçirmek zorundayım, ama kendimi ezdirmemek de zorundayım. Olduğunu iddia ettiği şeylerden birini olsa gam yemeyeceğim!

Ne yapmalıyım? Hırsımdan kendimi perişan etmeden önce... (Tabi zaten perişan olmamışsam!)

Hiç yorum yok: