19 Şubat 2009 Perşembe

Resident Evil Manyaklık Olursa... :D

Bugün gerçekleşen komik olayı unutmak istemediğimden bloga yazmaya karar verdim. :D

Rıdvan'ın, Özge Özpirinçci'nin (benim suçum yok, soyadı "çc" şeklinde) resmini sınıf panosuna asmasıyla sınıfta bir kaos ortamı oluştu. Tüm sınıf eline kurşun kalem alıp resme bıyık-sakal yapmaya kalkıştı. :D Rıdvan ve ben ise Özge'nin bekçileri olarak panonun iki yanında nöbet tutuyorduk. (Çok önemli işler yapıyoruz okulda evet. :D) Ancak ellerindeki kalemleri ileri doğru uzatıp bize doğru yaklaşan öğrenci topluluğu Rıdvan ve bende ilginç bir çağrışım yaptı. Resident Evil 5! Kendimizi Chris ve Sheva sanıp havaya girmemiz uzun sürmedi. :D Ancak Tugay ve Uğur yaklaşınca -ki kendileri epeyce iriler- bu sefer kendimizi Resident Evil 3 Mercenaries'de zannettik. İki Nemesis birden üzerimize doğru geliyordu. :D :D
Sonra Rıdvan resmi panodan söktüğü gibi beni de sürükledi ve yaklaşan Majini + Nemesis topluluğundan (Resident Evil 3 ve 5 sentezi oluştu.) uzaklaştık. Tugay sallana sallana bize doğru yaklaşırken Rıdvan'ın "Öykü ölüyorum kalbime vur!" demesiyle gülme krizine girdim. Biraz sert vurmuş olacağım ki Rıdvan daha beter oldu. :P
Sonra Majini topluluğu bizi duvara sıkıştırdı. Bu sefer ben Rıdvan'ı çekiştirmeye başladım. "Chris gel!" diye. (Fazla kaptırdık evet!)
Rıdvan: Bu kadar kasla sığmıyorum buraya! Öykü! Kareye bas da şunlara bir uppercut indireyim!
Rıdvan bunları derken arkadan Samet Rıdvan'ın kollarını tuttu. (Aynen Majiniler gibi!) Ben de Samet'e -sözde- bir yumruk indireyim derken Rıdvan'a vurdum. :D :D

Bütün bu aksiliklere rağmen sonunda Özge'nin resmi kurtarıldı. :D Mutlu son. :P Öğrendiğimiz bir şey varsa bizden Chris ve Sheva falan olmaz. :P

Not: 2-3 gün önce öldürdüm testereli psikopatı. :D

Hiç yorum yok: