2 Mart 2011 Çarşamba

Yeni Blog!

Bugün Blogspot'un Türkiye'de engellenmesine rağmen inadına yeni bir blog açmış bulunmaktayım. Bu blogu bırakmayacağım ama uzakdoğu ile ilgili yazılarım için ayrı bir blog açmaya karar verdim. Çünkü burada denemeler, kendim hakkında yazılar yazmayı daha çok seviyorum ve önceden böyle birçok yazım vardı. Uzakdoğu ile ilgili hemen her türlü yazım -anime ve manga hariç belki- diğer blogumda olacak. Burada ise eski yazılarım gibi yazılara odaklanacağım sanırım. Henüz bilmiyorum. Sosyal hayatım bu sene sıfıra indiği için pek yazacak bir şeyim de yok. Ondan diğer blogum bir süre daha aktif olacak. Üniversiteye geçtikten sonra burada da hareketlenmeler olur herhalde. :D Tabii Blogspot açılsa da DNS kasmasak falan çok hoş olacak da neyse. Diğer blogumun adresi:


İsmini Seoul: Soul Of Asia'dan esinlendim. Güzel oldu sanırım. :D Öyle işte.

Ah, bu arada... #blogumadokunma

2 yorum:

Silver dedi ki...

tebrik ederim öykü iyi paylaşımlar bende eski blogumu kapatıp yeni bir blog açtım.

Yuna dedi ki...

Teşekkür ederim! ^^