15 Ağustos 2011 Pazartesi

Arkadaş Sorunu

Hangi üniversiteyi kazandığımın sonuçları yaklaşırken, gireceğim kesin ama hangisi bilinmez, büyük bir korku da kendini göstermeye başladı. Ben yıllardır tanımadığım kimsenin olmadığı bir ortama girmemiştim!
Bu konuda içimi rahatlatan bir iki kişi sayesinde kendimi daha iyi hissetsem de annem beni teselli etmeye kalkışırken daha da batırarak yine dengemi bozmayı başardı.
Aslında her şey güzel gidiyordu. Daha sonra annem "Senin tek şeyin," şeklinde cümleye başladı. Beynim "şey" sözcüğünü "avantaj" şeklinde doldururken "hazırlık okumayacak olman." diye devamı geldi cümlenin.
"Yaşıtlarımla aynı dönemde olacağım işte, güzel değil mi?"diye annemin cümlesine anlam vermeye çalışırken annem korkunç cümleyi patlatıverdi.
"Onlar hazırlıkta kaynaşmış olacaklar."


Annem daha sonra "Ama yine de yaparsın sen," dediyse de bir önceki cümlesinden sonra hiçbir şey beni buna ikna edemez.

Sevgiler,
Forever Alone

9 yorum:

Ecem dedi ki...

demeyin öyle yahuu :/
öykü sen sıcak bi insansın, bence büyük bi sorun olmaz yeni insanlarla tanışmak. üstelik hazırlık sınıfları da genelde kendi içlerinde kaynaşmış oluyor (ben bunu gördüm), sınıflar birbirleriyle pek ilişki içinde değil yani. onlar da yeni tanışmış gibi olacaklar diye düşünüyorum ben :)
ilk hafta bi ??? durumu olacaktır ama sonrası kolay.

Yuna dedi ki...

Teşekkür ederim! :D Gerçekten iyi geldi bu yorum. Sadece biraz özgüven sorunu yaşıyorum. Lisede direkt Damla ile başladığımız için yalnız olmadım hiç. Nasıl olacak kimsenin olmaması bilmiyorum yani. Ama çok teşekkürler. O hazırlık olayı rahatlattı beni. :D

Eafiu dedi ki...

Arkadaş arkadaşı çeker, bir bakmışsın bir ruh ögüsünle en baştan Card Captor Sakura falan izliyosundur. Boş ver. :P

LustForBlood dedi ki...

Hiç korkma, zaten herkes bir arkadaş arayışı içinde oluyor ve kesinlikle yalnız kalmıyorsun. Bir şekilde kaynaşıyorsun insanlarla falan. Çevrende bi ton insan oluyor hatta. Sonra sen elemeye başlıyosun yavaş yavaş etrafındakileri. ^__^

Yuna dedi ki...

@Eafiu Benimle Card Captor Sakura izleyecek birisini bulursam zaten başkasına ihtiyacım yok. :D

@LustForBlood Naber? :D Teşekkür ederim. Sevindim cidden. :D Artık bakıp göreceğim, hehe. :D

LustForBlood dedi ki...

Uzun zaman oldu di mi konuşmayalı. :D Yaz tatili ile birlikte Blogger'a bir dönüş yapayım dedim. İyidir, senden naber ? *__* Yarın açıklanıyor bakalım sonuçlar, umarım istediğin yer gelir.

Yuna dedi ki...

@LustForBlood Evet öyle oldu. :D Ben de pek blogla ilgilenmiyordum gerçi. Evet yarın açıklanıyor. Teşekkür ederim. ^^

Silver dedi ki...

her ne kadar imzana çok gülmüş ve bayılmış olsamda doğru olmadığını söylemek istiyorum eminim kafa dengi sevebileceğin arkadaşlar bulursun kendine:)

Yuka dedi ki...

Tumblr'ın dilimize kazandırdıklarından. :D
Teşekkür ederim. Ben de öyle umuyorum. :D