14 Nisan 2013 Pazar

Günaydın herkese!

Evet, şu anda öğleden sonra olabilir ama yine de günaydın! Güzel bir pazar günü bugün. Güzel geçtiğinden emin olacağım.
Uzun zamandır oturma odamdaki morlardan şikayetçiyim. Mor rengini pek sevmem açıkçası. Hele de oda tamamen mor olunca resmen içim kararıyor. Bu sene moralimin normalden bile daha kötü olmasını mor eşyalarıma bağlıyorum.
Bugün gidip koltuklarıma örtüler alacağım. Bir de çiçekli yastık kılıfları. Hatta belki çiçek bile alırım. Evi renklendirme zamanı geldi de geçiyor bile!
Bahar da geldi hem. Geleli çok oldu da benim ruhum bunu yeni yeni hissetmeye başladı. Erik bile çıktı! Hava güzel! (Samsun'da insanların montla gezdiğini tahmin ediyorum ama İzmir'de güzel yani!)
Yenilikler yapmak için ideal zaman bence. Gidin bir bitki alın mesela. Ya da güzel bir tablo. Ben puzzle alıp onu yapmayı planlıyorum param olduğunda. Şimdilik çok savurmak istemiyorum. Haftaya kitap fuarı var çünkü.
Geçen sene ilk defa gitmiştim bir kitap fuarına. Dünyada cennete en yakın yer diyebilirim. Cüzdanınızın hafiflediğine sevineceğiniz tek yer gibi bir şey. Geçen sene kitap fuarından sonra aç gezmiştim ama değmişti doğrusu.
Gitmeden de size tatlı mı tatlı bir şarkı.
Kendinize iyi bakın!

Hiç yorum yok: