15 Ocak 2008 Salı

Blogspot


Selam! Kimsenin okumayacağı, tamam belki bir kaç kişi okur, blogumu açmış bulunmaktayım. Aslında başka bir blogum daha vardı da, orada yalnız hissetmeye başladım kendimi. Herkes terk etti birer birer. (Emo moda girdim direk.) Ben de böylelikle Blogspot'a geçtim.

Güzelmiş burası da. Alışırım zamanla. Eski temamı özleyeceğim gerçi ama bu tema da fena değil. Yeşil yeşil! Şu sıralar zaten yeşile bir hayranlık besliyorum. Tabii mavinin yeri ayrı ama ne bileyim yeşil beni çekiyor. Okulum yüzünden herhalde. Yeşili görünce direk bir aşinalık oluyor.
Eski blog yazılarımı buraya taşısam mı diyorum... Hmm. Yok yok iyi böyle. Yeni bir sayfa açalım. Hoş yazacağımdan değil ya! Bir yılda ne kadar yazabilirim en fazla? Zaten kimse okumayınca insanın yazası kaçıyor. Kendi kendime zaten konuşuyorum. Bir de aç blogu, yaz falan üşeniyorum yani.

Neyse bir giriş yazısı olmasını planlıyordum bunun. Ama eğer şimdi dizginlemezsem kendimi roman çıkacak burdan. Şikayet edecek çok şey var. (Cidden emolardan uzak durmalıyım.)

İyi geceler hepinize. Okuyorsanız tabii. Gerçi okumuyorsanız da iyi geceler. Yarın okul var bir de off of. İki de yazılı. Ölme eşeğim ölme!

1 yorum:

Threviwell dedi ki...

iiiimoooğğğğğğğğğğğğ!

yeter ineklediğin, çalışma artık, çok kasıcaksın arada haber et ben bakarım buraya da :p