27 Temmuz 2008 Pazar

Bendeki FF aşkı!

Annemle Cosplay olayını konuştum. Veee eğer zayıflarsam Rinoa'nın yeleğini örebilirmiş benim için! Ayrıca Lili'nin annesi de o şekilde keten kumaşların olduğunu söylemiş. Yani örgü olmazsa keten kumaştan yapacağım yeleği. Botlar konusunu açmak istemiyorum... -_-'

Neyse yeleğe dönelim!! Kanat olayına da çözüm bulduk ya ohh... Yatta yatta! Uzun zamandır bu kadar heyecanlanmamıştım bir şey için! Annem birlikte yapabileceğimizi söyledi! Annem benimle FF ile ilgili bir şey yapacak! (Tabii onun derdi zayıflamam ama olsun haticeye değil neticeye bakmak lazım.)

Ben de o gazla gittim bisiklet sürmeye! Ama yıllardır bisiklet sürmediğim gerçeğini unutup bir bastım ki sormayın. Nasıl hamlamışım... Öyle bir gittim ki ev gözükmüyor! -_-' Dönüş yolu kötü oldu. Ama yine de FF için değer!!!

Biraz kalori yaktım sanki... Tra lay lay lom!

Hiç yorum yok: