27 Temmuz 2008 Pazar

Cosplay!

Cosplay'e merak sardım şu sıralar. Yani aslında bayadır sarmıştım da ciddi ciddi dün akşam -veya bu sabahın çok erken saatlerinde- düşünmeye başladım. İlk kostümüm Rinoa kostümü olacak! Kolay diye seçtim ama şu uzun yelek olayı kasacak biraz. Ah Öykü ah, 8. sınıfta ev ekonomisi dersinde biraz daha dikkatli olsaydın örerdin şimdi! Ama ne yapayım örgüye yeteneğim yok! Önüme dikecek bir şeyler getirin bakın nasıl dikiyorum!

Tabii biraz bodoslama daldım olaya. Dereyi görmeden paçaları sıvamak derler ya, öyle oldu. Önce zayıflamam lazım!! Obez cosplayer olmak istemiyorum! Hem eğer şimdi dikersem kendi bedenime göre, sonra emeklerim boşa gitmesin diye zayıflamayı hiç istemem! Hep obez obez gezerim, olmaz... :D

Ama yine de Rinoa kıyafetini nasıl dikeceğime dair pek çok şey düşündüm. Sadece yelek ve fermuar sorunsalı kaldı. Gerisine çözüm getirdik! (Lili'ye çok teşekkürlerimi sunuyorum bu konuda! Ayrıca kostüm seçimi için de Shiwin'e!)

Kısa sürede zayıflamam lazım, sonra kostümü hazırlamaya başlayabilirim! :D Çok heyecanlıyım. Final Fantasy için zayıflanmaz da ne için zayıflanır! :D

Neyse zayıflayıp, kostümü hazırladığımda çektiğim resimleri sizle paylaşırım! :D

Görüşürüz.

Hiç yorum yok: