3 Nisan 2009 Cuma

Biohazard

Bugün okulda aşı olduk! :D Çok komik bir maceraydı. Korkup kaçmaya çalışanlar mı dersin, korkmuş taklidi yapıp yalandan bayılanlar mı dersin hepsi vardı.
Aşıyı ilk ben oldum. Bir insan bazı huylarını değiştiremez ya benim de öyle çok huyum var. Kendimi duruma uydurmak yerine durumu kendime uydurmayı seviyorum. Daha sonra belki bu huyumdan ayrıntısıyla bahsederim, şu an yeri değil. :P İşte ben aşıdan çok korktuğum için, daha doğrusu iğnenin görüntüsü, ete girmesi vb. beni korkuttuğu için aşıyı ilk ben oldum ve o tarafa bakmadım. Böylelikle hiçbir iğneyi görmeden, kimse aşı olmadan benimki aradan çıktı. O zaman da diğerlerinin aşı olmasını izlemek büyük zevk. :D

Neyse... Sonra Rıdvan, Damla, Minik falan aşısını olduktan sonra aşıları çıkarttıkları kutunun üstünde ne yazdığını gördük!!! İyi ki daha önce görmemişim. Yoksa hiçbir şekilde olmazdım o aşıyı! :D



Tabii bu hepimiz için büyük bir şok oldu. Üstelik bu aşı ilk defa yapılıyordu. (Kızamıkçık) İşte o şok anı;



Zombi olmama az kalmıştır herhalde. :D Hepinizi çok seviyorum. :P Görüşürüz! (İnşallah.)

2 yorum:

JuliaChang dedi ki...

Şok anı :D:D:D çok iyi yaa :D yalnız biyolojik atık sembolünü görüp de bu derece sevinen biz varızdır bi herhalde :D:D

Yuna dedi ki...

Kesinlikle. :D Bilmeyen biri deli zanneder herhalde. İ:İ