17 Temmuz 2009 Cuma

Bodrum Vol. II xD

Eveeeet, yazmıyordum bir süredir.
Manga konserine gittim ve hatta Ferman ve Özgür ile tanıştım. Ama onu Samsun'da resimler ve videolar ile anlatmayı tercih ediyorum. :D
Dört Kafadarlar Takımı'nın 61. kitabını ve "Dedektiflik Elkitabı" isimli özel kitabını alıp, okudum. Süperlerdi!
Yes Man izledim. Çok mutluyum. Hoş filmdi. He bir de Big Daddy isimli bir film izledim, Adam Sandler'ın. O süperdi. Gülmekten yerlere yattım. :D

Moonlight diye bir dizi izlemeye başladım. Cnbc-E ve E2 bağımlısı oldum zaten şu son günlerde. Moonlight, Chuck, Dexter, How I Met Your Mother, Pushing Daisies falan izledim. Yarın da Terminator izleyeceğim. :D

Julia geldi Bodrum'a! Çok eğlendik! Tekne turuna çıktık, kitap fuarı gezdik, Bodrum Çarşısı'nın altını üstüne getirdik. :D Çok güzeldi gerçekten. Özellikle tekne turu epey eğlenceliydi. Gerçi tatsız bir kaza oldu ama neyseki sonucu kötü olmadı. :D
Ben Julia'yı denize ittim. :P Sonra da arkadan tanımadığım biri beni denize itti. Sanırım sonra herkes birbirini itmeye başladı. Akım başlatmış olabiliriz. :D

Elma suyu içtim. Çok beğendim.

Hee tiramisu da yedim. Onu da beğendim. Önceden de yemiştim ama pek hatırlamıyordum. :D

Diskoya da gittim! Hem de bir gecede üç taneye. :D Üç disko gezdik, ben sadece üç yudum alkol aldım. Zaten hiç ilgimi çekmedi hiçbir zaman.

Ve ömrümde ilk defa midye yedim. Çok güzeldi. :D

Moonlight denen dizi çok güzel. Benim hayal gücümü ve yaratıcılığımı bir yıllık uykusundan uyandırdı. Kısa sürmüş ama o dizi. Çok üzüldüm bu duruma. Neyse izliyorum işte.

Prison Break'i özledim! Cnbc-E finalini verecek. Ühühü... İzlememek için kendimi zor tutuyorum. He Prison Break afişi aldım! Kocamaaaan! Süper! Param olsa bizimkilere de alacağım da... Neyse.

İnşallah 1 Ağustos'ta BKM Mutfak gösterisine gideceğim. He bir de Epica konseri için bilet almalıyım. Üf üf... :D Ölme eşeğim ölme.

Hiç yorum yok: