15 Ocak 2010 Cuma

Unutulmuş Diyarlar Geyikleri

Evet, sınıfımızda dönen Unutulmuş Diyarlar geyiklerini unutmamak adına buraya yazıyorum. Spoiler olabilir. :D

Öncelikle;
Kitaplara Sahip Olma Durumu
Ben: Sürgün
Damla: Göç
Samet: Hiç
Tuğçe: Anayurt
Rıdvan: Kristal Parçası

Kitapların Son Bir Yıldır Bulunduğu Kişiler
Ben: Göç (Rıdvan: Kitap kızın elinde göçtü.)
Damla: Kristal Parçası (Rıdvan: Kristal Parçası da parçalandı.)
Samet: Sürgün (Rıdvan: Sürgün de sürüldü gitti.)
Tuğçe: Hiç (Seriye hiç başlamamış olan ve Anayurt'u hediye olarak alan Tuğçe: Anayurt mu? O hangi kitap ya?)
Rıdvan: Hiç (Rıdvan: Niye hep ben bu duruma düşüyorum ya? Ühühü.)

Dünya Üzerindeki Tek Nalfein Fan Kulübü
Kuruluş;
Ben: Drizzt gibisi yok ya.
Samet: Olmaz mı?! Nalfein var ya!
Damla: O kimdi?
Rıdvan: Ölmüştü ya abisi.
Ben: Hee ilk on sayfada.
Samet: O en önemli karakter serideki!
Damla: Evet, hepimiz Nalfein fan olalım!

*Daha sonra Nalfein'in öldürülüş sahnesi hemen her gün canlandırılmaya başlanır. Nalfein'i anmak adına...*

Nalfein hakkında muhabbetler;
Damla: Filmini yapsalar ne bomba olur yaa...
Samet: Nalfein'i beyaz perdede görmek isterim!
Ben: O sahneyi koymayabilirler bile...
Damla: Cidden he.
Samet: Evet çünkü Nalfein için ayrı film yapacaklar.

***

Sürgün'ü yeni bitirmiş olan Damla & Öykü: ZAAAAAAAAAK!
Rıdvan: O birincide ölmedi mi ya?
Damla: İkide geri geldi. Yine öldü.
Samet: Nalfein de son kitapta geri gelecek...

İsimleri Hatırlamaca
Ben: Drizzt, Malice, Briza, Vierna...
Rıdvan: Dinin, Maya, Zak...
Damla: Guen, Nalfein, Jarlaxle...
Samet: Alejandro!
Biz: ?!?!
Kıvırcık saçlı ve gözlüklü olan Samet: Drow hani... Kıvırcık saçlı, gözlüklü.
Ben: Heee Nalfein'in kankası olan değil mi?
Samet: Evet o!

Drizzt'in Adı Nereden Mi Geldi?
Teorinin Sahibi: Samet
Briza: Bebeğin adını ne koyacağız?
Doğan bebeğin erkek olduğunu fark eden Malice'in ilk tepkisi: Sdrizzt...
Briza: Drizzt mi?
Malice: Hıhı.

Böyle işte... Daha çoğunluk üç kitap okuduğundan fazla geyik dönemiyor. :D Yaşadıkça yazarım. :D

Hiç yorum yok: