2 Temmuz 2010 Cuma

Benim Umudum Var

Ben

yarın

Şebnem Ferah

konserine

gidiyoruuuuuuum!

Bu günü tam tamına beş yıl bekledim! Sekizinci sınıfta 18+ mekandaydı, gidemedim.
Dokuz, on ve on birinci sınıfta ertesi gün Fizik sınavım vardı, gidemedim. (Evet, her üçünde de!)
Bu sene de zaten ders çalışmıyordum annemden istemeye cesaret edemedim, gidemedim.
Ama uzun bekleyişin ardından, artık izleyeceğim şu kadını!
Fanta Festivali'ne geliyor ve o kadar mutluyum ki eğer Ceza, Şebnem'den önce çıkarsa neşeyle Ceza'nın şarkılarına da eşlik edeceğim! Önümde engel olmasın diye 10 puanımı da toplayıverdim hemen. (Dört şişe Fanta almak yetti.)

Lütfen artık dinleyebileyim şu kadını Allah'ım! Yeterince süründüm peşinden...
Sabah erkenden gidip en öne konuşlanacağım.
Rock Tatili Foça'da devrilmedim Fanta Festivali'nde hiç devrilmem!
Bekle beni Şebneeem, ben geliyoruuum!

Hiç yorum yok: