15 Temmuz 2010 Perşembe

The Prophecy

Hazır Alias'ın The Prophecy bölümü inerken ben de bir kehanette bulunacağım. Yarın sabahı size yaşanmadan yazıyorum:

Gece geç saatlerde yatmış olan Öykü, uykusunun en derin ve tek kabussuz anında "Öykü, Öykü, Öykü..." diye sürekli aynı tonda tekrarlanan seslenme ile uyandırılır.
"Saat 10 oldu," ki o anda saat taş çatlasa dokuz buçuktur, "Sınav sonuçları açıklandı, hadi kalk bak!"
"Yaaa anneanne, uykum var."
"Kalk bak, yine yatarsın."
"Anneanne git başımdan."
Beş dakika geçer. Öykü tam uykuya dalacakken anneannesi özellikle Öykü'nün kapısının önünde durarak telefonda konuşmaya başlar.
"Şirin bu kızın sonuçları açıklanmadı mı? Baksana. Uyuyor musun? Bu saatte? Hadi bak, ara beni."
Öykü söylene söylene yeniden uykuya dalmaya çalışır.
"Öykü, ... puan almışsın, iyi mi?"
Puana doğru dürüst dikkat bile edemeyen Öykü, anneannesini başından savmak için bilincinin son kırıntılarıyla bir cümle sarfeder.
"Hıı, iyidir iyi."
Anneanne telefona sarılır.
"Uğur, Öykü güzel puan yapmış."
"Alo, Gönül, Öykü güzel puan yapmış. Yeşim ne yapmış? Çok çok iyidir onun, hihihihihi."
"Alo..."
...
...


Yarın uyanmak istemiyorum.

2 yorum:

Eshevar dedi ki...

ben sınav sonucu beklerken gece boyunca uyumayıp oyun oynamıştım ve sonuçlar açıklanmadan bir saat önce evdekiler uyumam konusunda baskı yaparken yatağa devrilip(gerçekten, mecazi falan değil. sırt üstü, loser moda geçmiş amerikan gençlik dizisi karakteri misali kendimi atmak suretiyle) sızıp, sonucumu ilk gören olma şerefini beni uyandırmayıp kendisi bakan babama devretmiştim. üzülmüştüm.

sonraki sınavda geçti, telefona mesaj olarak gelsin diye şeyetmiştim; sabah onla bakmıştım.

Yuna dedi ki...

Hehe, o da güzel. xD
Ben uyuyamadım bu sefer. Üst kattaki matkaplar sağ olsun sabahın köründe hortladım. İlk ben baktım sonuçlara.
Kısmet seneye. Eğer kalırsam. xD