8 Ağustos 2010 Pazar

Pokémon ile Büyüyen Nesil

Mert :
*brocku önceki bölüm şutlıycaklar
*son bölüme o ikisi kalıcak
Yuka:
*İ:İ
Mert :
*İ:İ
Yuka:
*brock sevgili
*bulsaydı
*cidden
*ama
*yazık lan
Mert :
*İ:İ
Yuka:
*oldu 12 sene
Mert :
*bence hemşireyle
*yatıcak
*son bölümünde
Yuka:
*bence de birini bulacaklar
Mert :
*doktor olucak sonra daİ:İ
Yuka:
*son bölümde
*ama tecrübeyle
*sabit
Mert :
*o da sapık olucak
Yuka:
*brock
*geri döner
*ZZ
Mert :
*yok
*dento var
Yuka:
*olsun
Mert :
*kesinleşti şutlandığıZZ
Yuka:
*tracy de
*vardı
Mert :
*KESİNLEŞTİ
*İ:İ
*yani
Yuka:
*OLSUN
Mert :
*5 yıl sonra
Yuka:
*ÖBÜRÜNDE DE
Mert :
*geri döner
Yuka:
*GİTMİŞTİ
Mert :
*belki
*bilmiyorumİ:İ
Yuka:
*ŞUTLANMIŞTI
Mert :
*dp 4 seneden çok sürdü
Yuka:
*İMHA OLMUŞTU
*AMA GELDİ
*İ:İ
Mert :
*İ:İ
*DENTO OYUN KARAKTERİYSE
*BOK DÖNER
*3940393 YIL
*İ:İ
*get over it
*falan
Yuka:
*brock da oyun
*karakteri
Mert :
*sevmiyorum brocku
Yuka:
*İ:İ
*ASH
*GİTSİN
Mert :
*DENTO BW KARAKTERİ
*ASH GİTSİ
*N
Yuka:
*İ:İ
Mert :
*EVET
*İ:İ

4 yorum:

Caner dedi ki...

Pokemon,getdıkeçemol.

OyQ dedi ki...

Pikachuuuu! *-*

vurdumduyar dedi ki...

misty nerelerde?..kaçıncı sezonu izlerken döndü bu muhabbet? (:

OyQ dedi ki...

Misty gideli çok oldu. Üçüncü sezonda gitti o. :D Sonra May ve Max geldi. Onlar gitti Dawn geldi. (Konuştuğum arkadaşla ben çok severiz Dawn'ı.) Şimdi Dawn ve Brock gidiyor, başkaları geliyor. Pokémon 13. sezona başlayacak.