31 Ekim 2011 Pazartesi

Aşk

Öylesine aklıma gelen bir fikirle dizi ve filmlerdeki en sevdiğim aşk sahnelerini sizinle paylaşmaya karar verdim. Hepsini koymayacağım gerçi. Çok vakit alır yoksa. İlk aklıma gelenleri sadece... Belki daha sonra başka bir tane daha yayınlarım böyle.
Eh doğal olarak spoiler içerir.
Ve özel bir sıraya göre dizilmemişlerdir.
Bir de animelere hiç girmedim. Yoksa Card Captor Sakura'yı baştan aşağı izlerdiniz.



Moulin Rouge
Elephant Love Medley
Fazla söze gerek yok.



~~~

Veronica Mars
Veronica ve Logan'ın ilk öpüşmesi. Benim için bu sahneyi klasik Amerikan gençlik dizisi öpüşme sahnesinden  farklı kılan ne bilmiyorum. Ama çok özel bir sahne benim için. (Bu sahnenin bütün videolarında "Embed"ın disabled olması çok acı.)
http://www.youtube.com/watch?v=EftQn2p_Bzk

~~~
Alias
"We'll find each other."
Alias'ta açık ara en sevdiğim sahne.



~~~
Anastasia
Son sahne. Ayrıca Dimitri'nin Anastasia'nın büyük annesinin verdiği parayı kabul etmediği sahne de bunun kadar güzel. Ama onu bulamadım.




~~~


Windstruck
Mükemmel bir sahne olmasaydı bu kadar engelden sonra koymazdım (film partı içinde ve embed olmadan) ama cidden çok güzel.
Ölünce rüzgar olmak isteyen sevgilisini kaybetmesinin ardından Kyung-jin'in kendisini öldürmeyi "denemesini" gösteriyor bu sahne. Harika.
http://www.youtube.com/watch?v=vPlS6RO9XZ4&feature=related
3:00-4:30 arasına bakmanız yeterli. ^^

~~~

Titanic
Kim ne derse desin ben bu filme aşığım. Ve aşağıdaki sahne beni her seferinde ağlatır.

Hiç yorum yok: