18 Aralık 2011 Pazar

Ben sahili özledim. Şu anda yaşadığım şehirde de deniz açısından hiç eksiklik hissedilmese de ben sahilimi özledim. Büyüdüğüm sahili. Mutlu, mutsuz her anımı paylaştığım, yaz geceleri uzanıp dalgaları dinlerken yıldızları izlediğim sahili.

Ben seni sandığımın aksine çok seviyormuşum be Samsun. En azından sahilini... Çok özledim, çok...

4 yorum:

vurdumduyar dedi ki...

Bana artık hüznü çağrıştırsa da,ben de özledim.

Aslında durum memleket duygusuyla ilgili.Yani geldiğimiz yer bi ankara,bi kocaeli falan da olsa özleyecektik.

Ama bu yine de Samsun'u özlediğimiz gerçeğini değiştirmiyo tabi :) Bir ay falan kaldı neyse ki.

OyQ dedi ki...

Evet çok az kaldı. Dayanabiliriz! Sadece "finalcikler" var birazcık. :D

vurdumduyar dedi ki...

Birazcık mı?! Keşke öyle olsa yahu.Olsun iyi geçirirsek finalleri,eve mutlu döneriz en azından.Hayırlı evlat olarak döneriz :)

OyQ dedi ki...

Değil mi? :D Sonra yediğimiz önümüzde yemediğimiz arkamızda oh. :D