16 Nisan 2012 Pazartesi

Cumartesi günü kitap fuarına gittim. Benim için sıradışı ve mükemmel bir deneyimdi. Aslında o gün gece yarısına kadar öyle devam etti ya neyse.
Kitap fuarından ayrıntısıyla bahsetmek istiyorum aslında ama üşengeçlik vuruyor zaman zaman. Ama kitap fuarında, değinmeden geçemeyeceğim bir olay yaşadım.
Arkadaşımla beraber o stant senin bu stant benim gezerken uğradıklarımızdan birinde bir adam, çocuğu için bir kitap arıyordu.
"Hayalcilikten vazgeçmesini sağlayacak, onu gerçek dünyaya döndürecek bir kitap istiyorum." dedi. O kadar çok yönden o kadar yanlıştı ki bu cümle donup kaldım orada. Bir şey demek istedim, diyemedim. Çalışan adam da aynı şekilde donakalmış olacak ki "Şey, romanlar şu tarafta... Bir bakın istersiniz." diyebildi sadece.
Böyle saçma sapan bir olay işte.

Hiç yorum yok: