1 Eylül 2008 Pazartesi

Cosplay.com

Bugün evde işçiler olması nedeniyle Oğulcan'la odamda tıkıldık kaldık. Ben www.cosplay.com sitesinde takılıyordum, Oğulcan da GTA oynuyordu. Sonra site onun da ilgisini çekti ve baktığım bütün cosplaylere yorum yapmaya başladı. Ben de bunun üzerine onun istediği karakterlerin cosplaylerini buldum ve onlar arasından en beğendiklerini seçtirttim. :D

"Bu Yuna olmamış, saçlarına baksana bir tuhaf! Rengi daha açık olmalıydı!"
"Bak bu tıpatıp Rikku! Ama ineğe benziyor!" (Ben: Nasıl yaa?!)
"Ooo bunun asasına bayıldım. Sadece asasının resmini bul bana..."
"Ööğ şuna bak, tişörtü hiç olmamış. Yuna'nın üzerinde öyle mi duruyor?"
"Zuhaaa şu Aang'e bak. Çok şeker olmuş."
"PIKACHUUU!!!"

İşte Oğulcan'ın favorileri aşağıda. Aslında daha çok olurdu ama çok zor beğeniyor. Hem de Avatar izleyeceğim diye tutturdu, mecbur ona YouTube'dan Avatar videoları bulup izlettim ve cosplay resimleri kaynadı. :D

Rikku



Yuna



Cait Sith (Rikku'nun Dressphere'i olan)



Pikachu




İşte Oğulcan'ın favorileri bunlar. Benim de çok hoşuma gittiler gerçekten. :D Yuna'nın asasına bayıldım ben de... :D

Hiç yorum yok: