28 Ağustos 2008 Perşembe

Araba Dansı

Kardeşimin şu sıralar GTA'da en büyük eğlencesi arabaları dans ettirmek. :D Takla falan attırmaya çalışıyordu en son. :D Çok güldüm.... :D

Fondaki müzik de benim dinlediğim müzikti. Sağa dönüp oyunu gördüğümde araba benim dinlediğim müzikle uyumlu bir şekilde dans ediyordu. Yine uydurmaya çalıştım PC'de ama benim dinleyip gördüğüm zamanki gibi uyumlu olmadı. Olsun... :D

Not: Kardeşim arabayı dans ettirmeye çalışıyor. Başka bir amacı yok. Henüz dokuz buçuk yaşında. Anlatabilmişimdir umarım. :D



Görüşürüz. :D

6 yorum:

Ecem dedi ki...

fesatlığım için üzgünüm :P
şarkı çok uymuş yalnız, ne şans.

Yuna dedi ki...

Yok sende değil suç. :D GTA'da o tip şeyler de var biliyorsun zaten. :D

Evet şans... :D

Mr Croft dedi ki...

zuhahah süper :D ecem'in şarkılarından biri yine :P

Yuna dedi ki...

Hehe sağol. :P Evet... Ecem'in beğendiği şarkıları nedense ben de çok beğeniyorum. :D Çok güzeller cidden. :D

Ecem dedi ki...

çünkü süper bi zevkim var :P
ehueh. beğenmene seviniyorum :)

Yuna dedi ki...

Süper zevk rulz! :W :D