4 Haziran 2009 Perşembe

Tatil

Bugün okula gidip raporumu verdim. Resmen bu okul döneminin de sonuna gelmiş oldum...
Ama benim birkaç yıldır bir sorunum var. Tatile giremiyorum. Bir türlü o okul zamanının bunalımlı havasından sıyrılıp "Oh be tatildeyim!" diyemiyorum, tatilde olduğumu sindiremiyorum bir türlü ve tam sindirmeye başlamışken okul başlıyor. Evet, o kadar uzun sürüyor sindirmem. Şu anda da aynen o durumdayım. Tatil planlarım vardı... Hiçbirini uygulamak gelmiyor içimden.
Resident Evil 5 oynayacaktım, FF7'yi bitirecektim, FFX'i bir daha bitirecektim, RE3'ü bitirecektim... Hiçbirini yapmak gelmiyor şimdi içimden. İçimde bir sıkıntı, bir baskı var. Tatil depresyonuma erkenden girdim bu sefer. Annemi geçen sene delirtmiştim öyle. Bu sene bakalım neler olacak... İçimden gelmesini beklememeliyim aslında! Kendimi zorlasam oynamaya, gerisi gelecek de... Kitap da okumak istiyorum. Öf ööf. Damla ne yaptı sınavda acaba? İnşallah iyi geçmiştir.
Bu akşam Feridun Düzağaç konserine gideceğim sınıfla. Sanırım eğleneceğim... Neyse yazarım yine.

Hiç yorum yok: