8 Haziran 2009 Pazartesi

Ya... Buyum işte ben!

Bilgisayara format attım. En azından formatımsı br şey. Şu PC'yi kurtarma olayı var ya... Ondan işte. Bilgisayarımı tamamen temizleyeceğine olan inancım %100'dü. Çünkü geçen sene bilgisayarım bir türlü açılmazken ve ben de bu nedenle bunalım takılırken annem gidip "Sistem Kurtarma"yı çalıştırmıştı. Ve her şey bittiğinde benim iki yıllık ve teki bile yedeklenmemiş arşivimden tek bir dosya bile kalmamıştı geriye. Halimi siz düşünün...
Bugün de aynısını uyguladım bilgisayara. Tam 18 DVD ve iki flash bellek kullanarak PC'yi yedekledikten sonra "Sistem Kurtarma"yı çalıştırdım ve sistem kurtarıldıktan sonra dosyalarım OLDUĞU GİBİ duruyordu.
Şimdi bu durumda neye yanmalıyım?!
Geçen sene boşu boşuna, nasıl olduysa artık giden dosyalarıma mı? (Ki en çok koyan bu oldu.)
Boşu boşuna yazdığım 18 DVD'ye mi?
DVD'ye yazdıktan sonra bıraktığım dosyalar geri döndü ama 70 gb kadarını da silmiştim. Onları tek tek boşu boşuna geri yüklemem gerektiğine mi?
Ha tabii bir de bütün bu zahmetlere katlanma nedenim var! Çok merak ediyorum The Sims 3 yeniden korsan uyarısı verecek mi?! Yine verirse şu "Sistem Kurtarma"nın gelişmiş ayarlarını kurcalayıp bütün dosyaları imha eden bir seçenek arayacağım, eğer varsa önce anneme çemkireceğim! Sonra da uygulayacağım. Bakalım yine olmadı... İşte o zaman Windows CD'si farz olur.
Hiçbir şey yolunda gitmez zaten... Hiçbir zaman. Yanarım da boşu boşuna giden 2 yıllık emeğime yanarım...

Düzenleme: Dil Çubuğum yok! Japonca dil paketim de!

Hiç yorum yok: