21 Ekim 2010 Perşembe

Konayuki

Bugün uzun süre sonra ilk defa Konayuki dinledim. Nakarat başladığı anda One Litre Of Tears'ı izlerken hissettiğim bütün duygular hücum etti beynime.

Ben kendi hayatımın amacını bulmuştum bu dizi ve bu şarkı sayesinde. İnsan ne kadar çabuk unutabiliyor aldığı kararları.

Önemsiz şeylerle yine üzüyordum canımı durduk yere. Bana önem vermeyen biri için üzülüyordum. Uğruna tek bir damla bile göz yaşı dökmeye değmeyen insanlar için göz yaşı döktüm. Hunharca harcadım sahip olduğum günleri. Dikkatim dağıldı, amacımı unuttum.

Şimdi şarkı aklıma geldi ve indirdim. Ve artık her şey yeniden çok net. Amacımı biliyorum, aradığım şeyi biliyorum. Hiç bulur muyum bilmiyorum ama aramayı bırakmayacağım... Her Konayuki dinlediğimde ve hatta 3 Gatsu 9 Ka da dinlediğimde hatırlayacağım amacımı.

Hiç yorum yok: