17 Ekim 2010 Pazar

Shoujo Oku(ya)mamak

Artık shoujo okuyamıyorum. Çok sıkıntılıyım bu konuda. Neden diye sorarsanız önceden liseli bir genç kızdım ve okuyabiliyordum. Ama şimdi liseden mezun oldum ama shoujo manga karakterleri hâlâ liseli!
Ne aşklar var ne aşklar. Ben lisede doğru dürüst birinden bile hoşlanamadım, kızlar hayatlarının aşkını buluyor!
Benim gibi her okuduğundan etkilenen, hâlâ beyaz atlı prensini bekleyen bir kız için üzücü bir durum. İstediğiniz gibi alay edebilirsiniz. Gerçek hayatın öyle olmadığını, sadece kendimi üzeceğimi söyleyebilirsiniz ama inanıyorum ben işte!
Seneler önce söz verdim kendime. Büyümeyeceğim, dedim. Bir şekilde tabii ki büyüyorum ama bu hayallere inanan yanım hiç geçmeyecek.
Neyse, neticede ben liseden mezun oldum ve binlerce shoujo karakteri lisede hatta bazıları orta okulda buluyor hayatının aşkını.
Bir gidin ya... Cidden...
Hele Sakura! Ah Sakura! Seni bile izleyemez oldum. 10 yaşında tanıştı Shaoran ile, 12 yaşında sevgili olmuşlardı.
Sakura ve Shaoran... Hep sizin yüzünüzden bunlar. Çocukluğumu, gençliğimi çürüttünüz.
Yine de ikinizi sevmeden duramıyorum.
He, bir de yeni chapter beklediğim tüm shoujo mangaların çevirisi durdu. Lanetlendim sanırım. Oneshot okuyup duruyorum. Üç günde deli divane aşık olan liseli öğrencilerin hikâyesi. Tabii 40 sayfaya sığdırırsan olacak budur.
Ay çok doluyum. Gidip Rubicon izleyeyim ben. Mangalardan ve animelerden biraz (çok az canım, yoksa gece Bleach izleyeceğim yani) uzaklaşayım.
Yine de bir bakayım Gakuen Alice'in yeni chapterı gelmiş mi...

Hiç yorum yok: