14 Aralık 2010 Salı

I'm A Cyborg But That's OK

Hayatım tamamen tekdüze (geçen seneden bile daha tekdüze) olduğu için bloga yazacak pek bir şey bulamıyorum. Ev dışında bulunduğum sadece tek bir yer var. Orada da ders alıyorum zaten. xD Bu yüzden de izlediğim filmleri, dramaları vs. daha sık anlatmaya başlayabilirim. Burada da bu durumu görüyoruz zaten. xD

Şimdi size uzun zamandır izlediğim en sevimli filmlerden biri olan I'm A Cyborg But That's OK'den bahsedeceğim.



Film bir deliler hastanesinde geçiyor. Cyborg olduğunu iddia eden bir kız olan Young-goon, bozulacağı korkusuyla yemek yemeyi reddettiği için annesi onu deliler hastanesine yatırıyor. Burada çok kibar olduğu için sürekli geri geri yürüyenden tutun, belinde görünmez bir lastik olduğunu düşünene kadar pek çok renkli karakter var. Young-goon yanında onların da geçmişlerine şahit oluyoruz. Ancak Young-goon'u asıl etkileyecek olan karakter anti-sosyal ve şizofrenik tanısı konmuş, ayrıca çalma hastalığı olan Il-sun'dur. (Bi Rain oynamaktadır kendisini. Ninja Assassin'den biliyorsunuzdur. :D) Olaylara onların bakış açısından bakmamızı sağlayan film oldukça sevimli ve eğlenceli bir film. Elbette hüzünlü sahneler de var ama genel olarak üzerinizde pozitif etkiler bırakan sahnelerle dolu. Ben çok zekice ve eşsiz buldum filmi. En sevdiğim filmler arasına roket hızıyla çıktı. Ama çok aman aman bir film kültürüm yok. O yüzden bilemeyeceğim siz nasıl bulursunuz. Pek fazla bahsetmek de istemiyorum filmden, her bir ayrıntıyı izleyerek görmeniz çok daha güzel olacak. O yüzden bu yazı filmin hakkını hiç vermedi... Heh, bir de filmi fragmanı izlemeden izlemenizi öneririm. Fragmanda çok fazla şey var gibi geldi bana.
Şimdi orijinal DVD'sini arıyorum filmin. 88 dolarlık bir tane buldum, özel versiyon. Ööööh! xD Çok güzel görünüyor gerçi. Yanında ekstra bir sürü şey veriyorlar. Ama çok pahalı yaa... Üstelik İngilizce altyazı seçeneği de yoktu. Neyse, internetten kolaylıkla bulabilirsiniz Türkçe altyazılı olarak.

Not: Ne kadar saçma sapan bir yazı oldu bu. Bence siz gidip filmi izleyin ve bu yazıyı unutun. xD

Hiç yorum yok: