22 Aralık 2010 Çarşamba

Video

Şu birkaç gündür tek bir videoya saplanmış durumdayım. Sürekli izliyorum. Durmadan, bıkmadan. İzlemediğim zamanlarda o videoda çalan müziği dinliyorum. Onu dinlemesem bile video beynimde devamlı oynuyor hiç durmadan. Çok önemsiz bir video. Çok sıradan... Ama hayatın anlamı o videonun içinde gizliymiş gibi gözlerim açıkken, gözlerim kapalıyken, uyurken hep onu izliyorum. Bir anlamı yok yazdıklarımın. Kimseye videoyu göstereceğimi sanmıyorum yani. Ama zaten bu blogda herhangi bir vaatim olmadı yazacaklarıma dair. O yüzden anlamı olmak zorunda da değil.
Hayatımın amacını güçlendirmeme çok büyük yardımcı oldu o video. Artık hayatımın anlamını biliyorum. Bu dünyaya neden geldiğimi biliyorum.
Hayattan hiçbir beklentimin olmadığı bir bunalım dönemine girmiştim. Sanırım artık daha iyiyim.

Hiç yorum yok: