4 Nisan 2011 Pazartesi

Doctor Who 6. Sezon Çıldırmaları 1. Bölüm

*Doctor Who'nun 6. sezonuna dair spoiler içerir.*

Doctor Who 6. sezon başlamak üzereyken, herkes beklemeyi daha çekilir kılmak için bir şeylerle uğraşıyor. Ben de bu kervana katılacak ve yeni İngiltere trailerındaki her bir sahneden resim çekip koyacağım şimdi. Bazılarının altına da yorum yapacağım. Bu bugünkü etkinliğim. 23 Nisan'a kadar benden çok çekeceğiniz var.

Başlıyoruz!

Doctor burada hapishanede sanırım. Sakal falan salmış. Sevimli olmuş aslında. :D




Creepy, creepy, creepy...

River ve ekibinin 4. sezondaki Silence in the Library ve Forest of the Dead bölümlerindeki kıyafetlerine benziyor.

Öptü, ühü. Öptü ya öptü. River çek ellerini Doctor'un üzerinden.


Sanırım burada beşinci sezondaki o meşhur çatlaktan içeri giriyorlar.


Amy ve Rory!


En sevdiğim Doctor Who üçlüsü. (İkilisi için bkz. Doctor & Donna)




Ve yine River ile ekibinin kıyafeti. Cidden öyle. Ve Doctor, çıkar onu. Git ve kendine bir fes bul. Çok sevmiştim fesini.




Çok korkunç görünüyor bu yüz.

Bu adam ünlü birini canlandırıyor gibi hissediyorum. Beşinci sezondaki Van Gogh bölümü gibi bir bölüm olabilir.

Still creepy...


Bu çocuk Rory'nin küçüklüğü olsa ne şeker olur.

Voice: Fear me, I've killed hundreds of Time Lords.

Doctor: Fear me, I've killed all of them.


Rory & Amy. <3

Creepy... and scary!

Doctor, sağ arkana bakar mısın önüne bakacağına!



Bu dünyada tek sevdiğim palyaço olabilirsin Doctor.


Söver gibi bakmasan...

Ben bu minotauru çok sevdim. Bence cidden iyi niyetli.


Amy, gerçekten çok güzel.



İşte burası en merak ettiğim yer!

Doctor'un insanın içini acıtan bağrışı.

Kimi vuruyor Amy? Karakterlerden biri ölüyormuş bu bölümde ühühü.


Amy eğer Rory'yi vurduysan önce seni sonra Moffat'ı vurur hayranlar söyleyeyim. Senden daha çok seviyorlar genelde onu.

Doctor, Amy'ye bakıyor sanki. Neler dönüyor?

Ve müthiş logo...

Bir sonraki krizimde 6. sezon Amerika trailerından resimler paylaşacağım. :D Dört gözle bekleyin. :D

Son olarak bu da bir çalışmam:

2 yorum:

Eafiu dedi ki...

Bu arada kütüphane bölümlerini izledim... İkinci bölümde olacak her şeyi de tahmin ettim. Kendimi aşmış ilân ediyorum.

Yuna dedi ki...

Tebrik ederim seni. :D Sonu çok güzeldi, çok beğendim. River'ı sevdiğim tek bölümler onlar. :D