16 Mart 2008 Pazar

00:37


Gece gece ne işim varsa burada benim. Yarın okul da var halbuki. Ehe pardon bugün! :D Aslında gitmeyebilirim de. Bugün, yani dün, de gitmedim. Çok hastayım. O zaman neden bilgisayar başındasın, gibi yerinde bir soru sorabilirsiniz. Çünkü yattığım zaman kendimi daha da korkunç hissediyorum! O nedenle bu saatte hâlâ ayaktayım.
Yarın okula gitmesem de etüte gitmeliyim. Dershane öğretmenleri devamsızlığımdan fazlasıyla şikâyetçi. :D Ama bir suçum yok, bünyem zayıf, çabuk hasta oluyorum!

Okul İzmir'e gezi düzenliyor. Gidecektim gitmesine ama yalan oldu biraz. Neyse çok da gerek yok. Okulda yeterince devamsızlığım var zaten. Daha fazlasına hiç gerek yok! Hem zaten görmediğim yer de değil. Gerçi Pamukkale'ye ve Kuş Adası'na da gidecektik ama olsun ya görürüm yine. Zaten Pamukkale'nin eski güzelliği kalmamış. Ben hayallerimdekiyle yaşamaya devam edeyim. :D (Pollyanna'nın Dönüşü)

Yazıya şöyle bir göz attım da ne kadar boş bir yazı olmuş. Neyse zaman geçti en azından, altı dakika kadar. :D Aaa yedi dakika oldu ben bunları yazana kadar! Neyse neyse! :D Yine yazarım... :D Görüşürüz. Hem zaten yarın, yani bugün ama New York'a göre falan yarın, The Sims 3'ün resmi bilgileri yayınlanacak. O zaman yine yazarım. :D

İyi geceler, yedi cüceler! (Uykum gelmiş bunu anladım! :D)

Hiç yorum yok: