22 Mart 2008 Cumartesi

Öylesine...


The Sims 3 hakkında yazı yazacaktım güya. Ama o kadar üşendim ki! :D İçimden bir şeyler yazmak gelmiyor aslında... Fakat sıkılıyorum ve yazmak istiyorum. Hem isteyip hem istememek de anormal tabii...
Kendimi kötü hissediyorum. Elle tutulur bir nedeni yok. Yani var da yok. Öf ne kadar ikilemler içindeyim görüyorsunuz. Tam olarak ne hissettiğimi, ne istediğimi veya istemediğimi bilmiyorum! Bazı şeyleri hem deliler gibi istiyorum hem de olmasından korkuyorum. Biliyorum size anlamsız geliyor. Ama inanın bana da anlamlı gelmiyor! :D
Bugünlerde fazla çirkefleştim. :D Bir kaç kişiye o kadar uyuz oluyorum ki dalmamak için kendimi zor tutuyorum. Yüzlerine haykırıp; onlardan nefret ettiğimi, gördüğüm zaman sinirden titremeye başladığımı, adlarını bile duymaya dayanamadığımı söylemeyi istiyorum!
İçimdeki her şeyi dökmek istiyorum. Ama kelimelerle açıklayamıyorum. Ne kadar anlatırsam anlatayım içimdekileri tam olarak anlatmayı başaramıyorum! Sinirlerimi nasıl boşaltacağım konusunda bir fikrim yok!
Neyse... Ne depresif insanım ben! :D

İyi günler! Anında Görüntü Show var bu akşam. Yeeey! :D

Hiç yorum yok: