23 Mart 2008 Pazar

Yine Ben! :D


Evet! Neden yazıyorum bilmiyorum yine! Aslında sıkıntıdan... Zaten blog açmamın nedeni öyle duygu düşünceleri paylaşma falan değildi. Sıkıldığım zaman yazayım, kimse okumasın diyeydi. :D Gerçi gidip Word'e de yazabilirim. Hmm... Neyse bazen okuyan oluyor. Çok heyecanlı. :P

Frontpage 2003 indiriyorum da. :D Gecenin 02:48'inde ne işim varsa. Dershane yok ya ondan rahat ettim. Pazartesi Matematik yazılısı var. Ey gidi! Pokémon bölümü de indi. Ama şu anda izleyesim yok.

Anında Görüntü Show süperdi! Çok güldüm yine! Cıbırca süperdi tabii ki de! :D Çok şekerlerdi bu bölümde de. :D (Tokamı bulamıyorum... -_-' Heh buldum. :D) Bugün, yani dün amaaan yine buna başlamayacağım, dershane sınavım vardı. Fena geçmedi. Çok iyi bildiğim bir soruyu yanlış yaptım! Ona yanıyorum. Sınavda 1. olsam bile -ki olamam herhalde- o sorunun acısı kalbimden silinmeyecek! -_-' Tamam fazla duygu sömürüsüne gerek yok. :D Asıl konu şuydu ki dershanenin ikinci binasındaydı sınav. Ve dershanenin ikinci binası benim eski okulumun orta okullara özel binası! (Tabi eski okulum orayı boşaltmış falan. :D) Nasıl nostalji yaşadım! Oraya girmek, o merdivenleri görmek ve bilgisayar odası... Anılarım canlandı. :D Ey gidi... (Frontpage 56% oldu bu arada.) Neyse neyse.

Final Fantasy VIII oynamayalı çok oldu. O oyunu ne kadar sevdiğim aklıma geldi birden. Boşuna değil tabi ilk bitirme aşamasına geldiğim Final Fantasy oyunuydu o. Bitirmedim o ayrı mesele. :D Üçüncü CD'yi bitirip de hala Junction sistemini çözemeyince delirdim! :D Oraya kadar nasıl geldim inanın bilmiyorum! Ama asıl yeri başka olan Final Fantasy X! İlk bitirdiğim Final Fantasy oyunu! Hatta Pokémon oyunlarını saymazsak ilk bitirdiğim oyun! Ah ah... Tekrar oynamak istiyorum ama Playstation2'min bir problemi var. Ne olduğunu bilmiyorum... :( Final Fantasy X'un benim için başka anlamları da var. Ama onlar da bana kalsın! :D (71% ve evet inene kadar yazmaya devam edeceğim!)

Ne diyordum... He sonuca bağlamışım. :P Bana şans dile sevgili blog. İnşallah dershaneden indirim alırım. Hatta inşallah dereceye girerim! Çünkü dereceye girip kaydolana mp3 çalar veriyor dershane. Dereceye girsem de girmesem de kaydolacağım da eğer mp3 çaları alabilirsem harika olacak. Çünkü en yakın arkadaşım ne zamandır bir mp3 çalar istiyor. Ama hiç bir zaman almaya fırsatı olmadı. :D Ben de ona söz verdim eğer dereceye girersem sana vereceğim o mp3 çaları diye. :D Ama verdikleri kulaklık benim! Çünkü mikrofonu da var. Benim de mikrofona ihtiyacım var. :D (83%)

Bu arada şu Pokémon yumurta - poketopu karışımı şeyi gördünüz mü bilmiyorum. Bir türlü içinden Pokémon çıkamadı. Mayıs'ta mı ne çıkacakmış. O kadar beklemeye absürd bişi çıkarsa o Pokémon'u yolarım ben. :D

Bu arada yarın yani 24 Mart 2008'de Square Enix Members açılıyor! (Yihaaa!) Çoktan kaydoldum. Pre-Register olayı yani! :P Açılmasını bekliyordum. :D Nihayet kavuşacağım! Yaşasın! (98%)

Evet Frontpage yüklenmesi bitmek üzere olduğuna göre ben de yavaş yavaş kaçayım. :D Yeni bir sıkıcı gece - sabah karışımında görüşmek dileğiyle!

Kendinize iyi bakın! :D (100%)

Hiç yorum yok: