26 Mart 2008 Çarşamba

Crisis Core Hakkında


PSP'yi kıramıyorum! Annem izin vermiyor. Kadın birdenbire teknoloji uzmanı kesildi başıma. Neymiş orijinalliğini bozamazmışım, zaten kardeşiminmiş ona da göz dikmesem olmaz mıymış, PS2 için o kadar yırtınmışım almışlar niye şimdi gözüm PSP'deymişmişmiş...

O kadar istedim orijinal oyunu! O kadar para biriktirdim, yalvardım sipariş edin diye. YOK! O zaman para harcamayın bırakın kırayım PSP'yi, korsan oyun da var bilgisatarımda oynayayım! YOK! Oynamayıvercekmişim! Çocuk muymuşum da hâlâ oyun oynuyormuşum! Derslerimle ilgileneceğime oyunu düşünüyormuşum! Nasıl düşünmem? Bugün bütün gün biraz olsun Crisis Core oynasam hayalleri kurdum. Şöyle bir Zack'i görsem, Aerith'i, Sephiroth'u görsem. Bir kaç canavarla, bir de bossla savaşsam. Azcık... Birazcık? Ama yoook! Emulator de işe yaramıyor. Neden bu kadar beceriksizim?! Orijinal oyun D&R'da falan bulabilsem anında alacağım! Ama Samsun burası... Ne orijinali, ne oyunu?

Bugün okulda PSP'yi kırma kararı verince çok mutlu oldum. Yaşasın Crisis Core oynayacağım diye! Nihayet oynayabileceğim diye! Ama neden istediğim bir şey olsun ki?!

Zaten dershane sınavı da nasıl geçti bir fikrim yok! Hırslı ve meraklı melahat anneciğim de tutturdu öğrenecek sonucumu. SABRET BE KADIN! BIKTIM SENİN HIRSINDAN! Cuma günü öğreneceğim dedim. YOOOOK! Yarın git öğren, diyor! Okulum neresi, dershanem neresi, evim neresi?! Hırsından gözü döndü kadının. Kendi sınavım kendi sonucum, hayret bir şey! Sanki indirim kazandığımı veya kazanmadığımı iki gün önce öğrense başı göğe erecek! İki gün çok fark yapıyor! Gitti yengeme söyledi, gidip öğren diye. Yuh diyorum, başka bir şey demiyorum. İnşallah indirim kazanmış olurum. İnşallah! O zaman Crisis Core aldıracağım, aldıracağım ve ALDIRACAĞIM! Bana ikinci sınıf insan mualemesi yapamazlar. Oğulcan bey istese anında alınır ama! Kıskanç abla gibi gözüktüğümü biliyorum. Ama çocuklar arasında ayrım yapıldığında kıskanmamak elde değil ki! Ben PS2 için aylarca yırtındım, kardeşim istekte bulunmadığı halde
alalade bir gün PSP alındı... Evlat kayırma bu oluyor işte! Sonra da kıskanç, çirkef abla oluyorum!

Allah'ım bana sabır ver!

Hiç yorum yok: