3 Eylül 2009 Perşembe

Fiziiiik!

Ders çalışıyorum ben! Ve uzun zamandır ilk defa dershaneye istekle gidiyorum. Geçen seneki ısındığım kişilerin hemen hemen tamamıyla aynı sınıfta olmamın katkısı büyük elbette. Çok eğleniyoruz. Açıkçası dershane bizim kontrolümüzde gibi. Daha doğrusu birinci kat. :D Birinci kattaki o muhteşem koltukları işgal etmiş durumdayız. Çok süper oluyor öyle. Artık biz yokken de oturmuyorlar. Nihoah. Öhöm neyse... Fizik yapıyorum ben! Hoca ödev fizik testi verdi ve ben yaptım. Hahayt. Başım ağrımasa bir de süper olacak ama o benim kaderim. Her gün, her saat başım ağrımaya mahkumum.

Bir de mikrofon istiyorum PC'ye ben yaa... Mikrofonsuz kaldım.

Ha bir de Kara - Wanna şarkısı bağımlılık yaptı. Uzakdoğu popunun bağımlısı oldum be.

Aşırı üşengeç olmasam yüklenecek çok resim var da, üşengecim. Ayrıca telefon da kafayı yedi. Şarjı bir gün zor dayanıyor. Yetmezmiş gibi tuşlarının yerleri değişiyor! Yukarıya basıyorum, dosyayı silmeye kalkışıyor. Çok hoş. Yeni telefon lazım. Kasım'da çalışmalara başlayayım. Garantisi de bitti bitecek zaten. Neyse... Ben derse geri döneyim. Görüşürüz. :D

Hiç yorum yok: