8 Eylül 2009 Salı

Mimlendim :P

Dilşah'ın bana attığı topla hakkımdaki 35 bilgiyi sizlerle paylaşmak için buradayım. :D Hadi bakalım...

1- Çok uçlarda yaşarım. Silgim kaybolduğu için dünyanın en mutsuz insanı haline gelirken, hemen ardından birisi bana gülümsediğinde mutluluktan havalara uçarım. Aynı şekilde biriyle konuşmama kararılılığım da en fazla bir gün sürer. Ama bazen de o kadar mutsuz olurum ki, beni sadece birkaç kişi neşelendirebilir o durumlarda. Garibim işte.

2- İnanılmaz unutkanım. Bazen birisini affettiğimi bile unutuyor, durduk yerde trip atıyorum.

3- Asla hayal kurmadan uyuyamam. Gerçek dünya kadar, hayal dünyama da zaman ayırırım. Ve eğer birisini bir kez olsun -iyi veya kötü- o hayal dünyamda canlandırmaya layık gördüysem, o kişi bende ömür boyu iz bırakır.

4- Davranışlarımın bazılarının ne kadar yanlış olduğunu bilsem de önüne geçemem. Geçersem kendi kendimi yerim. Ama geçemeyince de yerim.

5- Sevdiğim şeyleri deli gibi anlatmaya bayılırım. Özellikle Final Fantasy'yi. Sevgim içimde o kadar birikir ki, birisine anlatmazsam o sevgi yüzünden ölecek gibi hissederim. Çatlarım kısacası.

6- Küçüklüğümden beri Bilgisayar Mühendisi olmak istiyorum. Arada birkaç mesleği düşündüm ama başlangıç ve sonuç aynı.

7- En ufak şeyde ağlarım. Ama çok kızarsam, asla ağlamam, hissizleşirim. Çok üzülürsem, çok gerginsem veya çok ciddi bir durumun içindeysem de kahkahalarla gülerim.

8- Bana bağırılmasına veya azarlanmaya katlanamam. Hepsi bir bir beynime kazınır ve asla unutmayacağım şeyler halini alırlar.

9- İsimleri net hatırlayamam ama gördüğüm yüzü ve mekanı asla unutmam. Bir de sayı kombinasyonlarını ezberlersem asla unutmam. 100486-585530-905808-0928

10- Kendimi bildim bileli ismimin Melodi olmasını istemişimdir. Çok ilginç bir şekilde annemle babamın Öykü ile Melodi ismi arasında kaldıktan sonra Öykü'yü tercih ettiklerini öğrenmiştim.

11- En sevdiğim renk mavi. Neredeyse her tonuna aşığım. En az sevdiğim bu...

12- Bir çiftlikte yaşamayı çok hayal ettim. Küçük bir kasabada da. Ve devasa bir metropolde de. Yalnız bir hayatımın olmasını hayal ettim. İnsanlarla dolu olan bir hayat da... Ve hâlâ ne istediğimi bilmiyorum.

13- Dünyayı gezmeyi çok istiyorum. Sırt çantamla gezmek, bütün kültüleri tanımak... Bir yerde uzun süre kalmadan birçok insanla tanışmak...

14- Eğer biriyle kavga etmişsem olay çözülene kadar içim rahat etmez, her yerde peşimden gelir o rahatsız edici duygu.

15- Yaratıcılığımı kaybettiğim, hissizleştiğim, gerçek dünyaya bağlandığım anlar derslerimin en iyi olduğu anlar. Çünkü derste hayallere dalmıyorum öyle durumlarda.

16- Bir erkeği ilk gördüğümde ya hoşlanırım ya da hoşlanmam. Hoşlanırsam eğer aradan yıllar geçse de, bana kötülükler yapsa da o ortama girdiği anda o kişiyi hissederim. Belki öyle hoşlanma kalmaz ama yine de o kişi ile olan elektriğim hiç kaybolmaz. Eğer ilk gördüğümde hoşlanmadıysam da dünyanın en iyi insanı olsun, benim aşkımdan ölsün (olmadı da, varsayımda bulunuyorum, hani) o ilk görüşte hoşlandığım kişiler gibi olamaz. En azından ben öyle düşünüyorum. Tecrübe yok yani. :D Benden ömrüm boyunca tek bir kişi hoşlandığından ötürü. :P Bu da başka bir madde olurdu ama maddelerimi harcamak istemiyorum. Neyse. :D

17- Resim, müzik vb. pek çok şeye yeteneğim var ama hepsini aynı anda ve hemen geliştirmek gibi bir sabırsızlığım olduğundan ötürü hiçbirinde gelişemiyorum.

18- Beni sadece alarm ve Oğulcan'ın sesi uyandırabilir. Onun dışında uyurken yanımdaki sesleri çok nadiren duyarım.

19- En büyük mutsuzluklarımdan biri mutlu bir aile hayatımın hiç olmaması sanırım. Ailemin dağılması değil, hiçbir zaman aslında tamamen aile olmuş olmamamız.

20- Bir şeyi geri getirme şansım olsa bundan beş-altı yıl önceki annemi getirirdim.

21- Çoğu sırrımı kendime saklamakta başarısızımdır. Ama buna rağmen tek bir kişi hariç kimseyle paylaşmadığım sırlarım oldu. Nurefşan seviyorum seni. :D

22- Nutella'ya ölüyorum, bitiyorum, tapıyorum. Bunun dışında mantı, patates kızartması, dondurma, çikolata ve Damla'nın pastası (Öydaçe Special - Number 1 :P) da en sevdiğim yiyecekler arasında. En sevdiğim meyveler de erik, elma ve bazı kayısılar.

23- Birinci sınıftan beri gözlük takıyorum.

24- Üç buçuk yaşında kendi kendime okumayı öğrendim.

25- Karanlıktan hiç korkmadım. Ama asansörden (8 yaşından beri falan binmedim, ve hâlâ binmiyorum, Alp'in apartmanındaki asansörü asansörden saymıyorum yalnız), yılanlardan, iğneden ve çaresizlikten, güvenecek kimsem kalmamasından ölesiye korkuyorum.

26- Card Captor Sakura izlerken bazen en komik sahnelerde bile ağlıyorum.

27- Çok çok üşürüm. Kesin bir şey eksik vücudumda ama neyse.

28- Deodorant beni inanılmaz hapşırtır ama bunun dışında bildiğim bir alerjim falan yok. Bir de otlarla çok muhattap olmamaya dikkat ediyorum. Güneşin altında fazla kalırsam kaşınıyorum. Tamam varmış alerjim.

29- Güllerden nefret ediyorum. Gül desenli hiçbir şeye katlanamıyorum. Tek sevdiğim güller normal kırmızı gül değil de daha yoğun kokulu olan, koyu kırmızı güller. En sevdiğim çiçekten emin değilim. Çiçeklere pek ilgim yok ama papatya veya lale sanırım.

30- Bugüne kadar hoşlandığım erkekler genelde ya Koç ya da Akrep burcuydu.

31- Burcum Yengeç, yükselenim de ya Koç ya Balık bu arada. Koç diyen kaynaklar ağırlıkta.

32- Hırs yaptığımda çok gaza gelirim. Eğer o hırsı koruyabilirsem kimse önüme geçemez ama maalesef koruyamıyorum.

33- Moulin Rouge, My Girl ve Anastasia filmlerine bayılıyorum. Within Temptation da en en en en en sevdiğim grup. Enlere girmişken madde harcamadan buraya sıkıştırayım dedim. :D

34- Bazen düşüncelerim o kadar çeşitli ve hızlı olur ki karşımdaki neyden bahsettiğimi anlamaz. Bazen de düşündüklerimi söylediğimi zannederim, ama söylemem sadece sonucu söylerim.

35- Karşımdaki için çok basit, çok gündelik birkaç kelime benim haftalarca yüzümde gülümsemeye neden olabilir.

Ben deeee Gülfer'i mimliyorum. :D

Düzenleme: Ben The Secret Garden filmini de çok seviyorum. Onu ne diye eklememişsem. :D

5 yorum:

JuliaChang dedi ki...

yükselenin direkt taş yalnız, koçları da balıkları da pek severim ben :D

ayrıca yaşadığımız son 2 seneye 'son zamanlar' diyebiliyorsak ''unutkanlık benim de başıma bela oldu son zamanlarda'' cümlesini kurabilirim ben de, evet :P

mimlendiğimi de fark ettim şimdi, kendi bloguma döneyim yavaştan :D

Adsız dedi ki...

aaa, bu tarz yazılar genelde tekdüze olur ama bu çok güzel, değişik ve sürükleyici olmuş :D

herkes kendini bu kadar iyi ifade edemez, bazı maddelerde bi dondum kaldım, düşündürdü yani. tebrikler :D

Yuna dedi ki...

Evet sen de epeydir unutuyorsun bazı şeyleri Gülfer. xD Oyunları özellikle. Ama bazen de her şeyi hatırlıyorsun. Ve bizim doğamızda var anlaşmak zaten. :P

Kadir(dememde bir sakınca yok sanırım xD), sana da çok teşekkür ederim. :D Beğenmene sevindim. :D

Adsız dedi ki...

hehe, diyebilirsin tabii. gülfer'in arkadaşlarından galiba en uzun süredir seni tanıyorum (öyle mi gülfer? 2 yıl oldu mu? :D) nasıl bahsetmişti ilk... galiba müzik videoların vardı.

neyse konu dağılmasın, mimmmmm mimmmmmm.

Yuna dedi ki...

Hehe olabilir. YouTube'da konuşmuştuk biz onunla ilk. O.O Ben FFTR'de görmüştüm videosunu falan... Ey gidi günler. xD (Mimmm. xD)