10 Eylül 2009 Perşembe

Serah

Veee yeni bir Final Fantasy XIII karakteri daha ortaya çıktı. Videolarda inanılmaz sevimli gözüktü gözüme. Ayrıca Snow ile öpüşerek çıkış yapması da ayrı bir olay.

Bu karakterimiz Snow'un nişanlısı ve Lightning'in kardeşi olan Serah. Lightning'in adının Lightning olmasının nedeni de o. Aileleri öldükten sonra Lightning kardeşini korumak için büyümek zorunda hissetmiş ve eski karakterini geride bırakmak için adını da değiştirmiş.

Serah şu anda ölü gözüküyor ama kesinlikle geri dönecektir. Ayrıca Sqaure Enix oyunun en sevimli kızının o olduğunu söylüyor. Ben hâlâ Vanille taraftarıyım ama Serah'ın da kendine has bir sevimliliği var. Vanille daha Rikku gibiyken, Serah daha çok Yuna gibi geldi bana. :D

İşte karşınızda Serah! :P




Özellikle gülümserken çok sevimli. :D Neyse, yine yazarım. Bu bilgiyi paylaşayım dedim. Görüşürüz! :D

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper... şu sahneyi doğru dürüst izlemek için sabırsızlanıyorum. Bir sahne için bu kadar sabırsızlanıyosam oyun için napıyorum sen düşün :D

Yuna dedi ki...

Ben de öyle! Zaten Serah'ın görüntüsü çıkana kadar kırk takla atmıştım, şimdi ise bir parçasını görünce daha da sabırsızlandım. Biz oyun çıkmadan kalp krizi geçirip ölmesek bari. :D

JuliaChang dedi ki...

AYRILSINLAARR!!
SNOW BENİİİĞMM
SERAH DA BENİMMM
asd.

Yuna dedi ki...

Koptum. :D O MSN'deki diyaloga döndü olay. İ:İ (Blogger'da smiley istiyorum.)