12 Eylül 2009 Cumartesi

Pijama Partisi!

Dün Damla bize yatıya geldi! Çok eğlenceliydi. Gece olmadan önce gece yapacaklarımıza dair bir plan çıkarmıştık. Planı, aşağıdaki resme bakarak anlayabilirsiniz. :P



Sabaha kadar film ve oyun ile zaman geçirecektik. Amaaaaa hiçbir şey planlandığı gibi gitmiyor tabii.

Planı sekteye uğratan ilk olay benim Advent Children izlerken uyuyakalmamdı. Gözlerimi kapatıp filmi dinlemek cidden iyi bir fikir değildi. Daha sonra uyandım ama bir mahmurluk kaldı üzerimde. Film bittikten sonra da Damla da bir yarım saat uzanma kararı aldı. Daha sonra uyandıracaktım onu.
Ben de acıdım bir saat uyumasına izin verdim. Sonra önceden uyarıldığım üzere sarsmadan önce seslendim. Ama gıkı çıkmadı. Sonra hafifçe sarsmaya başladım. Yine Damla'dan ses yok. Kızı öyle bir sarstım ki sonunda uyanmak zorunda kaldı. Ama sadece "Hıı..." diyip öbür tarafa dönecek kadar uyanık kaldı! Sonra artık dil dökmeye başladım.
"Damla hani DS oynayacaktık, hani planlarımız vardı, aç değil misin, Damla kalkar mısın lütfen? Yoksaaa suyun kaldırma kuvvetini kullanabilirim. Damla, Damla... Anlamadın galiba. Hani böööyle bir bardağa su doldurulur ve..."
"Tamam kalkıyorrrrrr......" Damla daha cümlesini tamamlayamadan yeniden uykuya daldı. Ve ben de bu sefer telefonumun kulaklıklarını onun kulağına takıp "What's Up People"ı açtım. Damla gayet sakin bir sesle "Beni bununla mı uyandırmaya çalışıyorsun?" diye sordu ama sonunda gözlerini açabildi. Onun bu uyku mahmuru halde DS oynarken bir resmini çektim ama buraya koymam yasak. :P
Sonra epey DS oynadık. Yemek yedik. Bu sırada benim yatağımın ucuna anneannemin istiflediği yorganların bir kısmı Damla'nın kafasına devrildi. Ben de pozisyonunu ve yüz ifadesini hiç bozmamasını isteyip resmini çektim. :D



Sonraaa başımın ağrıması üzerine ben de yarım saat uyumaya karar verdim. Ama Damla da beni aynı şekilde uyandırmamış ve uyandırdığında onun da uykusu geldiğinden ötürü ben uykuma devam ettim, o da gitti uyudu. :D

Uykusuzluktan ötürü pek çılgın bir gece olmasa da en azından planladığımız her şeyi yapabildik. Sabah da Rıdvan geldi ama o apayrı bir hikâye. Üşenmezsem belki bir ara anlatırım. :D

2 yorum:

Tifa dedi ki...

Evet güzel bir gece oldu. Her şeye rağmen istediklerimizi yaptık :D Sırayla uyumak da müthişti :D

Veee... Ne kadar koyma desem de konulan, kafama yorgan inmiş resime gelelim :D Tipime bak yaa rezillik. Kafama yorganlar indi resmen! :D Neyse ama uykum açılmıştı biraz :D :D

Yuna dedi ki...

Bence çok süper bir resim. :D Ama bak öbürünü koymadım. ^^
Devirdaim uyumak! :W