25 Kasım 2009 Çarşamba

Final Fantasy XIII'e Tapmak

Son trailer ile birlikte "Ben bu oyunu Japonca da alacağım huleeeeyn!" naraları atmaya başladım. Alabilir miyim bilmiyorum ama şansımı deneyeceğim. Biraz resim koyayım son trailerdan. :D

Öncelikle Lightning'e sevgili olmaya layık karakter olmadığından yakınırken, iki tane potansiyel çıktı. (Yatta!)

Potansiyel 1




Potansiyel 2


Sıra diğer resimlerde;
Lightning'i yerim ben. :D


Ağlamaaa...


Snow! Taş taş taş. :D


Oerba Yun Fang, çok taş bir bayan. Ve Bahamut kullanıyor. Ama yine de azcık birazcık kılım kendisine. Neden bilmiyorum.


Vanille! Şekerlik abidesi! Summon çağırması bile ayrı bir tatlı!


Müthiş ekip. Ama bence hâlâ bir erkek daha lazım ya...



Veee... Serah'ın varlığına ilk kez lanet ettim. Böyle bir ikilinin aşık olma ihtimalini nasıl sıfıra indirirsin? İnsaf be!

4 yorum:

JuliaChang dedi ki...

Sıfır mı? Kızııım, bana bak dellendirme beni :D sen beni nerenle dinliyosun hı? potansiyelmiş peeeh, snow onun helali snow! asıl lightning, benim snowa aşık olma ihtimalimi sıfıra indiriyo tamam mı! o nedir öyle yaa, eridim izlerken :(

Yuna dedi ki...

Yok yok cidden Snow seviyor Serah'ı. Ühühühü. :D Neyse artık acımızı içimize gömüp yola devam edeceğiz. :D

JuliaChang dedi ki...

SEVMESİN

Yuna dedi ki...

Peki... :D