29 Kasım 2009 Pazar

Geçmişe Yolculuk

Geçende bir rüya gördüm ama o kadar gerçekçiydi ki uyandığımda hâlâ gerçek olduğuna inanıyordum.
Geçmişe dönmüştüm. 2007 yılına. Neden döndüğümü çıkaramıyordum ama bir fikrim vardı!
Damla'nın kaçırdığı fırsatı yakalamasını sağlayacaktım! Pek ümit yoktu ama başka neden dönmüş olabilirdim ki?
Tüm rüya boyunca okuldaydım. Damla inanmıştı gelecekten geldiğime. Bir an önce eve gitmeli ve Damla'nın bu fırsatı kaçırmasının önüne geçmeliydik.
Ama tüm rüyalarımda olduğu gibi tam mutlu sona varmadan önce rüyam sonra erdi. Eve giden yoldayken uyandım. Hem de babamda kalıyordum ve 2007 yılında uyanmam gereken yatakta uyandım. Bu yüzden hâlâ olanlar gerçekmiş zannediyordum. Ne zaman yatağın farklı örtüsünü gördüm, o zaman anladım her şeyi.

Hele bir de bugün gördüklerimden sonra o fırsatın kaçmamış olmasını o kadar diledim ki!

Çok çok çok özür dilerim Damla! Geçmişe dönemiyorum! Salaklığım yüzünden neler kaybettin belki de! Zamanında Minik bahsettiğinde benim araştırmadan duramayan salak bünyem araştırmadı onu! Belki de, ufak bir ihtimal ama belki de, elde edecektin istediğini.

Seni bu kadar mutlu edecek bir şeyi sana veremediğim için ne kadar üzgün olduğumu hiçbir şekilde, ne sözcüklerle, ne yüz ifadeleriyle, ne de başka bir şekilde ifade edemem.

İçimde bir his var, diyip sana ümit verdiğim için ne kadar pişman olduğumu; hatta en baştan belki onu tanımanı sağlamış olduğum için ne kadar vicdan azabı çektiğimi anlatamam.

Bana kızgın değilsin biliyorum. Ama ben kendime o kadar kızgınım ki. Ve kendimi asla affetmeyeceğim.

Ve zamanda tek bir şeyi değiştirme hakkım olsa, emin ol senin onunla tanışmanı sağlarım.

Hiç yorum yok: