24 Kasım 2009 Salı

Okuma Listesi

Kitap okumalıyım! Yeter artık! Aaaa! Nereye kadar kitap okumadan yaşayacağım hayatımı? Nerede her gün elimde farklı kitapların olduğu günler? Neredeee?!

Evet, listeme başlıyorum. Asıl kitaplara geçmeden, elime ayağıma dolaşan kitapları bitireceğim.

Öncelikle Dört Kafadarlar Takımı'nın şu çerez kitabını aradan çıkarayım. Adını bile hatırlamıyorum. Ayıp be Öykü. Onu da bitiremiyorsan yazıklar olsun sana.

Sonra Tuğçe'nin varlığını bile unuttuğu Başucumda Müzik'i okuyayım. Çok da bitirme niyetim yok ama yarım bırakmaya gönlüm el vermiyor.

Ha! Harry Potter ve Ölüm Yadigarları'nın hâlâ Türkçe'sini okumadım! Rıdvan kitabını döve döve alacak sonunda.

Sonra asıl kitaplara geçebilirim.

Öncelikle Göç! Ne hevesle başladım kitaba, sonra kaldım daha ilk elli sayfada. Kitap bir yıldır bende. Damla linç edecek beni. (Kendisi de Kristal Parçası'nı bir yıldır bitirmeye çalışıyor. İlkbahar Şafağı Ejderhaları'nın iki yıldır Tuğçe'de olduğundan söz etmiyorum bile! Kapağını unuttum kitabın. Ve Samet... Sürgün'ü istiyorum! :D)

Sonra Eragon'u okuyayım. O kadar harçlığımı yatırıp almıştım onu seneler önce. Aç gezmiştim uğrunda. Okur değil mi insan? Nerdeee!

Allah'ım yazdıkça aklıma geliyor, delireceğim. Ben hâlâ Yerdeniz Öyküleri'nin son iki kitabını okumadım. Ama yok yok onlar sonraki iş.

Sonra kara lekem, utanç kaynağım... Bir insan Yüzük Kardeşliği'ni okumadan yaşayabilir mi? Ben yaşıyorum. Sıradaki o.

Sonraaaa ne kaldı?
Heh...
Alp ve Zeynep bile okumamı söylediklerini unuttular bunu. Ama ben unutmadım. Her gün gözümün içine içine bakıyorlar. Oku bizi, öksüz bırakma diye.
Büyücü - Çırak ve Büyücü - Usta!

Tamam bunlardan sonra şu Yerdeniz'i bitiririm.

Aaa şey de var, Tehlikeli Diyardan Öyküler. Yerdeniz'den sonra onu okurum. Serkan onu geçen seneki doğum günümde almıştı, hâlâ okumadım. (Ben son birkaç yıldır yaşıyor muydum, merak etmeye başladım.)

Sonrasında Damla'nın benden gaza gelerek Kristal Parçası'nı bitireceğini umuyorum. Onu okurum.

Sonra daaaaa Yüzüklerin Efendisi'nin diğer ikisini bitiririm.

He bir de şu Yüreğinin Götürdüğü Yere Git var. Onu aralara mı koysaydım? Yok yok hayır, iyi bu. :D

Evet, enfes oldu. :D Gerisine de sonra bakarız.

Not: Nalfein Fan Club forever! :D

4 yorum:

raay dedi ki...

geçen sene falan elimden kitap düşmezdi,herçeşidinden hemde,bu sene nerdee..bitane elime geçince bitmesin diye ezberleyerek okuyorum :D

Yuna dedi ki...

Lanetlendik bence. O.O

Ecem dedi ki...

işte öss öğrencilerinin değişmez kaderi. ben de çok matah değilim :/

Yuna dedi ki...

Yazın hıncını çıkarırız bolca. Hem oyunların, hem kitapların. :D Ben hep böyle diyorum, sonra yazın hiçbirini yapasım gelmiyor o da ayrı bir mesele. :D