18 Mayıs 2011 Çarşamba

49 Days İsyanları

~Spoiler~

Neler dönüyor biliyorum! Senarist! Nereye getirdiğini görebiliyorum hikâyeyi! Yapma! Yapmaaaaa!

Yi Kyung ve Han Kang'ı sevgili yapacaksın değil mi?

Ne olurdu gönlümüzü alsan, ne olurdu Yi Soo ile olsa Yi Kyung? Psikolojimi ne yapacaksın? Bu gece uyuyamamamın tek nedeni sensin sevgili senarist. Bana bunu neden yaptın ki? Gecemi gündüzüme katıp tüm sadakatimle izlemedim mi diziyi? DVD'si çıkar çıkmaz almayacak mıydım? Sana para kazandıracaktım sevgili senarist. Yarın kurtardın kurtardın. Kurtaramadın kabuslarında bulacağım seni. Haberin olsun. Of. Ne yaparsam yapayım istediğim son olmayacak değil mi?

Ben cevabımı 19. bölümde aldım. Daha ne zorluyorum değil mi? Sabaha kadar ağlayacağım senarist! Senin de gözüne uyku girmesin inşallah.

Bö!

Hiç yorum yok: