14 Mayıs 2011 Cumartesi

Arşivlenecek Dramalar

49 Days bitmeye yakınken ve ben bu sefer gerçekten LYS'ye kadar yeni bir dramaya başlamamaya niyetliyken (49 Days için hiçbir zaman pişman olmadım gerçi) ders çalışırken bir yandan da yaza yatırım yapmaya karar verdim. Ve drama arşivlemeye başladım. Özellikle yeni yayınlanan dramaları hemen indiriyorum, çünkü yazın torrent için şimdiki kadar seed bulmak zor olabilir.

Şu anda arşivlemeye başladığım/arşivleyeceğim dramaların listesi şöyle:

1-Lie To Me
Yoon Eun Hye'nin yeni dizisi. Olabildiğince az hakkında bir şeyler okumaya çalıştım ama eğlenceli bir romantik komedi gibi duruyor. Ayrıca ilk bölümüne şöyle bir göz attım ve hoşuma gitti. Yoon Eun Hye demişken sahi bir Goong vardı, o ne oldu? Listeye ekleyeyim bari.

2-Best Love
You're Beautiful'un yazarlarından diye biliyorum. Ünlülerin dünyasını anlatan bir romantik komedi. Ayrıca ratingleri de epey iyi daha yeni başlamasına rağmen.

3-City Hunter
49 Days bittikten sonra başlayacak. Lee Min Ho oynuyor! Goo Hara da oynuyor (iflah olmaz Kamilia Öykü ^^)! Fazla söze gerek var mı?

4-Queen Seon Duk
Bu dramayı sadece HD bulabilmiş olmam ve yaklaşık 80 bölüm olması arşivlerken en çok işkence çekeceğim dramanın bu olacağına bir işaret ama ben de izlemek istiyorum artık şu Muhteşem Kraliçe'yi. Hem hem hem Lee Yo Won oynuyor! 49 Days'in tüm oyuncuları kutsaldır. Tüm dramaları kutsaldır. Tamam sakinim.

5-Muscle Girl
Ichikawa Yui'yi Kurosagi'de hiç sevmemiştim. Ama bu tamamen oradaki karakterinden kaynaklanan bir sevmeme durumuydu. Onun dışında da izleme şansım olmadı. O yüzden ana karater olarak sever miyim sevmez miyim bilemiyorum. Ama dramadaki erkek ana karakteri Lee Hong Ki oynadığı zaman (JEREMY!) tabii ki arşivlencekler listeme ışık hızıyla girdi. Ayrıca Hong Ki'yi Japonca konuşurken izlemek! Amanın!

6-Goong
Türkiye'de yayınlanan ve benim izlemediğim (Kore'yi bu kadar geç nasıl keşfedebildim?) drama. Düşlerimin Prensi diye geçiyor Türkiye'de. Başladım geçenlerde ama kendimi durdurmayı başardım. Onu da indireyim evet. Harry Potter okuyan bir Yul var orada. Gerçi Şeyda Yul'a uyuz olmuş ama olsun. Harry Potter okuyan drama karakteri candır.

7-Playful Kiss
Bu dramayı bitirdim bitirmesine ama bilgisayarımda sadece dört bölümü var. Kaldı öylece. Onu da indirmeyi bitireyim de köşede dursun. Ne zaman açıp açıp sahnelerine bakmak isteyeceğimi bilemeyiz.

8-Paradise Ranch
Başladığım ve sonra kendimi durdurduğum başka bir drama. Onun da bölümlerinin bir kısmı var bilgisayarımda. O da tamamen arşivlenmeli.

Şimdilik izleyecek çok drama olsa da, öncelikli olarak arşivlenecekler bunlar. Drama önerileriniz varsa paylaşmaktan çekinmeyin. Eğer izlenecekler listemde yoksa (asıl liste 81 dramadan oluşuyor) onları da ekleyeyim. ^^

Hiç yorum yok: