5 Mayıs 2011 Perşembe

Ağır Spoilerlı 49 Days Yazısı

*Spoiler Spoiler Spoiler Zeynep Sen Okuma Spoiler Spoiler Spoiler*

Bugünkü 49 Days bölümünü çılgınlar gibi bekliyorum. Daha önce de dramalara bağımlı olduğum olmuştu da bu kadar çılgınca beklediğim drama da hiç olmamıştı. Dünkü bölüm öyle bir bitti ki!

Yi Soo, Yi Kyung'u hatırladı! "Ya! Yi Kyung-ah..." derken gözünden düşen yaş yüreğimi parçaladı. Yi Soo! Kıyamam ben sana. Aldatmadın sen Yi Kyung'u biliyorum. O yelloz kız ilaç koydu gazozuna biliyorum. Zaten bugünkü bölümde nasıl öldüğünü öğreneceğiz. Resimler bile gözlerimin dolmasına neden oldu Yi Soo. Yi Kyung'a evlenme teklif edemeden nasıl ölürsün? Beni üzüntüden verem etmeye mi çalışıyorsun drama?

Hele dünkü bölümde Yi Soo ve Yi Kyung'un tanışması ne kadar harikaydı! Neden isimlerinin benzediği de anlaşıldı. Yi Kyung beş yaşında bir ismi bile olmadan yetimhaneye terk edildiğinde Song Yi Soo yanına gelip, kızın adını Song Yi Kyung koyup, eline bir çikolata tutuşturuyor. Yerim sizi! O zamandan belli birbirlerini deliler gibi sevecekleri.

Lütfen sevgili drama! Yi Soo bitkisel hayatta falan olsun, en son hayata dönsün! Yi Kyung'a kavuşsun! Beraber pansiyonlarını açsınlar, "Şubat'ın Aşkı" koysunlar adını, kiraz çiçeği ağaçları yetiştirsinler. Hey drama sana diyorum! Yi Soo, Yi Kyung'a kavuşmalı anlıyor musun! Yi Kyung ile eskiden olduğu gibi böyle mutlu olacak, tamam mı!

O yelloz kızı da dizide bir karakter bulup saçını başını yolarsa huzura ereceğim.

Hiç yorum yok: