24 Mayıs 2011 Salı

Rainie

Yaz için arşivlediğim bir drama da Drunken To Love You. Listeye koymayı unutmuştum onu. Sonra da üşengeçlikten düzenlemedim. :D

Dizinin benim için en önemli özelliği, ana karakter kızı Rainie Yang'ın oynaması. Rainie Yang'a tek kelimeyle bayılıyorum. Benim için çok özel bir oyuncu. İlk izlediğim dramanın (Devil Beside You) ana karakteri olmasının yanısıra, şarkılarına da bayıldığım biri. Onun sayesinde uzakdoğu pop müziğine kaydım zaten.

Drunken To Love You'nun bölümlerine öylesine göz gezdirirken Rainie'nin şarkılarını ve kulağına taktığı göbek piercinglerini (Bodrum'dan Devil Beside You'da taktığını bulmuştum. Gerçi benimkinin "çubuğu" daha küçük ama olsun.) ne kadar özlediğimi fark ettim.

Dizide çalan şarkı henüz yayınlanmadı sanırım, sadece diziden bulabildim çünkü. Ama onu paylaşayım dedim. Dizinin ilk bölümünden zaten. İzlemek isteyenlere pek spoiler olmaz sahne. Bir an önce çıksa da indirsem şarkıyı. Rainie! Her zamanki gibi çok güzelsin!


Hiç yorum yok: