26 Haziran 2010 Cumartesi

Az Kaldı

Az kaldı... Gerçekten az kaldı! Normalde bunu dediğimde kendimi inandıramazdım.
"Üç ay kaldı. Bir şey değil. Sık dişini Öykü!" derdim ama o 90 gün büyürdü de büyürdü gözümde.
"İki ay kaldı!"
"Bir ay!"
"İki hafta!"
Geçmek bilmiyordu günler.
Ama bu sefer hissedebiliyorum az kaldığını. Bir gün kaldı sadece.
Tek bir gün.
Sonra özgürüm.
Şey... tamamen değil belki ama bazı kocaman yüklerden kurtulmuş olacağım.
Pazartesi günü de mezuniyet balosu var. Heyecanlı değilim ama meraklıyım. İlk defa mezuniyet balom olacak. İlk defa kep de attım geçenlerde. Çok güzel bir duyguydu.
Samet ile gidiyoruz baloya. iPhone'u mutlaka yanımda götüreceğim. Birlikte Guitar Rock Tour 2 oynarız sıkılırsak. Tap Tap Revenge 3 de indirdim. Onu da sever herhale. Oynarız.
Elbisemi de aldım. Çok beğenerek aldım hem de. Altına da Converse giyeceğim. xD Damla ve Tuğçe'nin yanında kısa kalacağım ama topuklu giymemek için tonlarca nedenim var. Düz taban ayakkabıyla, düz yolda dahi yürüyemezken topuklu ayakkabıyla hayatta kalmam mümkün değil öncelikle. Ayrıca Samet ile aynı boydayız. Hatta bence daha uzunum ben ama Samet kabul etmiyor. Oysa onun kıvırcık koyun saçlarından ötürü uzun duruyor Samet. Saç farkını çıkartınca ben uzunum işte. Neyse... :D
Balonun yapıldığı yer ile ilgili ilginç bir tesadüf de var. Şu anda fark ettim. Ama bahsetmeyeceğim. xD
Balonun yapıldığı salona en son 10 yaşında okulun yılbaşı partisinde gitmiştim. Arkadaşım Harry Potter ve Felsefe Taşı'nı orada hediye etmişti bana. O salonu seviyorum o yüzden.
Spice Girls şarkısıyla dans gösterisi yapmıştık. Şarkının adı da Stop. Onu bile hatırlıyorum, ey gidi. :D
Acaba balo nasıl olacak? Gerçekten merak ediyorum. Rezalet olacağını söyleyen bir kesim var. Ama güzel balo nasıl oluyor ki? Rezalet nasıl olur ki? Balolar zaten sıkıcı değil mi ki? xD
Yine de kızların kıyafetlerine puan vermek için ve sınıf arkadaşlarımla son bir gün eğlenmek için gideceğim baloya.
Her zaman Samet ile sinemaya kaçma seçeneğim var nasılsa.

Hiç yorum yok: