26 Haziran 2010 Cumartesi

Güzel şeyler çabuk biter de...

Otokomae Beads Club diye bir manga okumuştum. Çok güzeldi. Çok eğlenceliydi. Çok çabuk bitti. Evet güzel şeyler çabuk bitiyor da, bu da çok kısaydı be!
Şimdi birden geldi aklıma.
O kadar kısa olmasına rağmen bir sürü hayranı var manganın.
Manga sadece ve sadece üç chapterdan oluşmakta! İki tane ekstra hikaye de var. Bir de mangakanın başka bir mangasında bir ekstra bölümü daha var.
Yani toplam altı chapter.
Buna rağmen çok hayranı var.
Niye uzatmadın ki Motomi Kyousuke.
Beast Master manganı da okumuştum. O da kısaydı. Neyseki o dokuz chapterdı. Onun da çok hayranı var.
Neyse adam üçüncü mangada uzunluğu tutturmuş. Dengeki Daisy yirmiyi geçti... Derken manga Amerika'da yayınlanacağı için fanlar çevirmeyi bıraktı mangayı.
Hep böyle sap gibi kalıyorum bu adamın mangaları yüzünden.
Yeter.
Not: Bu adamın birkaç mangasını daha okuduğumu fark ettim. Hatta hepsini. Ama onlar oneshottu. Yarım kalmışlık duygusu yaşamadım. Üç chapterın acısını hâlâ yaşıyorum...

Hiç yorum yok: