26 Haziran 2010 Cumartesi

You and Me

Bana bakmayışını seviyorum.
Seni uzaktan izlemeyi ve beni asla fark etmeyecek olmanı seviyorum.
Başkalarına acı verebilecek her şey seni daha çok sevmemi sağlıyor.
Seninle ilgili hayal kurmayı seviyorum.
Olduğun kişiyi öğrenmek istemiyorum. Çünkü olduğunu düşündüğüm kişiyle ilgili hayalleri seviyorum.
Birlikte hayaller kurmanın hayallerini.
Melek'i tanıdığını düşünmeyi seviyorum. Beni izleyip, ona benimle ilgili haberleri ilettiğini düşünmeyi seviyorum.
Sana ulaşamadıkça seni daha çok seviyorum.
Sana ulaşmayı istemiyorum.
Çünkü böyle mükemmelsin. Böyle en güzelsin.
Senin sayende yeniden hayaller kurabiliyorum. Güzel rüyalar bile görüyorum! Seni görüyorum. Seninle oturup konuştuğumuzu görüyorum rüyamda. Sadece konuştuğumuzu. Ordan burdan havadan sudan konuştuğumuzu. Ve huzur doluyorum.
Kimsenin bilmediği bir yanını biliyorum. Kendi hayallerimde oluşturduğum ve hep kendime saklayacağım yanını. Kendi küçük dünyamda seveceğim seni.
Teşekkür ederim.
Hayallerime öncü olduğun için, elimden tutup bana yıldızları ve dolunayı yeniden gösterdiğin için, benimle hiçbir zaman tek kelime konuşmayıp hayallerimi yıkmayacağın için... Teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: