15 Haziran 2010 Salı

Gakuen Alice



Yeni bir manga okumaya başladım, çıkmış 131 chapterını da okudum gerçi... Adı Gakuen Alice.
Adını defalarca kez duyduğum, pek çok yerde defalarca rastlamış olduğum halde neden şimdi okumaya karar verdim bilmiyorum.
Manga genel olarak güzel. Sıkmıyor. Yan karakterler inanılmaz eğlenceli. Mind Reader-kun, Bear falan süper karakterler. Ama asıl 100. chapterdan sonra manga mükemmel bir hale geliyor!
Manganın ana karakterlerinin hikayesi değil de, onların ailelerinin hikayesi anlatılıyor 100-120. chapterlar arasında. Nedense hep ailelerin hikayesi daha cazip gelmiştir. (bkz. Harry Potter)
Manganın animesinde Mikan'ın anne ve babası olan Yuka ve Izumi'nin hikayesine yer verilmiş olsaydı, kesinlikle Within Temptation'ın The Promise şarkısıyla onlara bir video yapardım. Çünkü ikisinin hikayesi bu şarkıya cuk oturuyor.
Çok da anlatmak istemiyorum hikayelerini, eğer okumak isterseniz diye... Ama çok güzel bu ikilinin hikayesi. İki gündür aklımdan çıkmıyor. Okuyun Gakuen Alice'i... Güzel güzel. :D

Hiç yorum yok: