7 Şubat 2011 Pazartesi

Bir Drama Bağımlısının Öyküsü



1-Oh... Bir dramanın daha sonuna geldik. Ne güzeldi yaa. Neyse artık derslerime odaklanabilirim.
2-*Ertesi gün bilgisayarı açar.* Heh dramama devam edebilirim. Aaa bitmişti. Neyse başka şeylerle uğraşabilirim artık.
...
...
...
Ne ile uğraşacağım? Sıkıldım. Ders de çok çalıştım. Daha fazla çalışmak istemiyorum bugün. Bilgisayar oynamak istiyorum! Ama ne yapsam?
...
...
...
3-Şu dramadan da herkes çok bahsediyordu. Zaman öldürmek için şöyle bir ilk bölümüne bakayım. Devam etmem ama. Yeni bir dramayı daha bitirecek vaktim yok. Öyle bakacağım.
4-Hahahah hihihi hohohoho... Ayy çok eğlenceli! Ayy nasıl bir yerde bitti! Bir sonraki bölümün de başına bakayım öyle kapatırım.
5-Saat ne zaman sabahın 3'ü oldu? Ne zaman ben 8 bölüm izledim? Çok uykum geldi. Neyse yarın da izler bitiririm, aradan çıkar. Daha da başlamam.
6-Oh... Bir dramanın daha sonuna geldik. Ne güzeldi yaa. Neyse artık derslerime odaklanabilirim...

Hiç yorum yok: