20 Şubat 2011 Pazar

Lolli-Lolli-Ooh-Lollipop!


Anneme sonunda iPhone'u sevmeme nedenlerimi açıklayabildim. (iPhone 4 olsa yine bir şekilde idare edebileceğim bir telefon olurdu ama bendeki iPhone 3G gereksiz ötesi) Ve bana bir LG Lollipop almaya ikna ettim onu! Çok mutluyum! Tek sorun Lollipop'u hiçbir yerde bulamamam.

Nasıl ikna ettiğime gelince, her mutfağa gittiğimde anneme LG Lollipop'un bir özelliğini söyledim. Hem de en temel özelliklerini. Bakın nasıl gelişti:

+LG Lollipop'ta bluetooth var.
-E her telefonda var ki?
+iPhone'da iPhone dışındaki telefonlara yok.

***

+LG Lollipop kameraya da çekiyor!
-E her telefon çekiyor ki?
+Bendeki iPhone modeli çekmiyor.

***

+LG Lollipop'un önünde kamerası var. Görüntülü konuşma yapılabiliyor!
-E artık her telefonda yapılıyor ki?
+Bendeki iPhone modelinin önünde kamerası yok. Aynayla mı yapacağım görüntülü konuşmayı?

***

+LG Lollipop 350 lira.
-Tamam merkeze inince bulduracağım o telefonu, alacağım. (Telefon dükkanı sahibi bir tanıdığı var da...) Ama iPhone'u satma. Bulunsun kenarda.
+Yey!

Güncelleme: İşte bu tam bir tesadüftü! Meğer Kyuhyun'un telefonu da LG Lollipop'muş! Bilseydim daha önce karar verirdim almaya! İşte zevklerimiz bile aynı...


Bunun üstüne Lollipop şarkısı gider!


Hiç yorum yok: