16 Şubat 2011 Çarşamba

Perfection

Bir şarkının adı şarkıyı ve klibi bu kadar iyi tanımlayabilirdi! Daha teaser çıktı sadece ama çıldırıyorum bile!


UYARI! Aşağıda bir fangirlün çıldırışlarına şahit olacaksınız. Normalde Super Junior üyelerini sevmemin tek nedeni fiziksel özellikleri değil ancak aşağıda bolca fiziksel özellikle ilgili çıldırmalara rastlayacaksınız. Yastıkla kendinizi koruyun.

Çıldırmalıyım! OLSHGLKFSDJGFLJKSDFNSDLFKNSDFSDLKFNSDNFLSDLJFSLJ!

Tamam Siwon yakışıklısın anladık! Tüm karizmanla bakma kameraya öyle! Öldürme beni! Zaten lider de oldun karizmana karizma kattın!

Ryeowook! Saçların ÇOK TATLI! Sarı rengin sana yakışacağını düşünmezdim ama felaket yakışmış! Bir tanesin, harikasın!

Henry! Seni çok özlemişim! Çok sevimlisin ve senin de saçlarına bayıldım. Ah aslında tüm üyelerin saçlarına bayıldım! Ayrıca o siyah yüzük bile yakışmış yani. Kimseye yakışamaz diye düşünürdüm ama sana yakışmış Henry! Süpersin Henry!

Eunhyuk! Tabii ki her zamanki gibi mükemmel dans ediyorsun! Teaserda olmasa da şarkının full halindeki rapine de hastayım. Evet rape hastayım. Sen yapınca rape de hastayım ne yapayım yani!

Sungmin! Kyuhyun'dan ayrı kalamadın sen de geldin değil mi gruba? Seni gidi seni! Zaten şimdi KyuMin ve EunHae beraberler! Tey tey! O değil de o kameraya doğru elini uzatışın ne harikaydı! Hep çok sevimlisin!

Donghae! Kızların sevgilisi, puppy! Eşofman altı gibi bir pantolonun var bir yerde ama görmezden geliyorum! Sana her şey yakışır zaten!

Zhou Mi! Seni nasıl bu kadar geç keşfettim ben söyler misin? İnanılmaz sevimlisin. Kyuhyun ile de çok yakınsın ama Sungmin geldi pabucun dama atılmasın diye çok uğraşman lazım. Ve bu klipte de çok tatlısın! Senin de saç rengin açılmış ve çok yakışmış!

Kyuhyun sesin harikaydı, yüzün harikaydı, fiziğin harikaydı, karakterin harikaydı, Çince'n harikaydı! Yetmedi mi?! Yetmedi mi?! Bonamana'da dans ettin yetmedi mi! İlla en harika dans edenlerden biri haline de mi gelmen lazımdı! Ana vokaldin zaten neyine yetmedi! Sen beni çıldırtacak mısın? Herkes sana mı aşık olsun ha! Grubun en popülerlerinden birisin zaten! Teaserda en çok senin sesin çıkıyor, en önde hep sen varsın! Tamam hoşuma gidiyor seni daha çok görmek ama bu da kalp. Kalp krizi geçireceğim overdose etkisiyle!

Ve şarkı harika! Teaserdaki düzenlemesi de mükemmel olmuş. Normal versiyonu bu kadar çılgın değil. Ama böyle olmasını tercih ederdim. Özellikle sonlar tapılası! Ve Kyuhyun genelde en önde! Kamera açıları da güzel, düzenleme de güzel. Sadece teaser ama olsun!

Özetle, ŞU KLİBİ HEMEN ÇIKARIYORSUNUZ!

2 yorum:

Tifa dedi ki...

Çıldırılmayacak gibi DEĞİLLER Kİİİ! :D Süperler, süperler. ^^

Yuna dedi ki...

SÜPERLEEEER!