6 Şubat 2011 Pazar

I'm Sorry I Love You

Not: Bu yazı kocaman kocaman spoilerlar içerir. Direkt dizinin sonunu söyleyen bu yazıdan canını seven kaçsın! Bööö! Ve drama incelemesi değil pek... İçimden geçenleri yazdım daha çok. He bir de, Eun Chae'nin resimdeki kazağını istiyorum! Ve çok ciddiyim. Rastlayan benimle irtibata geçsin lütfen! Altı-yedi sene öncesinin dizisi olduğu için kolay bulabileceğimi sanmıyorum. Olmadı yazın tüm planları bir yana bırakıp, kendimi örgü öğrenmeye adayacağım.


Herkesin bayılarak izlediği ve litrelerce göz yaşı döktüğü dramayı sonunda izledim. Gerçekten harika bir konusu vardı. Oyunculuklar mükemmeldi. Eun Chae'yi canlandıran Im Soo Jung'ı zaten I'm A Cyborg But That's OK ve A Tale Of Two Sisters'tan ötürü çok beğeniyordum. Bu drama da ona olan sevgimi daha da arttırdı. En beğendiğim Koreli bayan oyunculardan birisi olma yerini sağlamlaştırdı. Keşke daha çok dizide oynasaymış.

Moo Hyuk rolündeki So Ji Sub'ı ise ilk izleyişim. Kesinlikle ona gösterilen ilgiyi hak eden biri. Görüntü bakımından da (ehi) oyunculuk bakımından da göz dolduruyor. Üniversite sınavına hazırlanmadığım bir ara (yeter artık yeni dramaya başlama yaza kadar Öykü!) diğer dramalarına da göz atacağım.

Drama hakkındaki tek şikayetim Eun Chae'nin ilk bölümdeki saç modeli ve renginin diğer bölümlerde değişmiş olması. Çok güzeldi öyle! Ama biraz da kasten olduğunu düşünüyorum bunun. Eun Chae ve Moo Hyuk'un Avustralya'da geçirdikleri o günün gerçek hayatlarından, başkalarının etkilerinden kopuk bambaşka bir dünyada geçen bir gün gibi olmasını istemişler herhalde yönetmen veya senarist her kimse. Yani alakası da olmayabilir ama o Avustralya'da geçen olayları yeniden gösterdiklerinde ben öyle hissettim. İki karakterin de tipi farklı ve sanki bambaşka bir zamanda ve evrende yaşanmış gibi o olaylar. Ve dizideki gibi ortalık karışmasaydı Moo Hyuk ve Eun Chae'nin yaşayacakları hayata bir bakış gibiydi.

Drama, son bölümüne kadar beni çok etkilemedi. Beğendim beğenmesine ama ölüm gerçeğinin suratıma tokat gibi inmesi sonuncu bölüme kadar olmadı. İnsanın sevdiği kişinin ölmesi kadar çaresiz, acı verici bir olay var mı şu dünyada? İzlediğim filmlerde, dizilerde beni en çok etkileyen bu ölümler olmuştur. O boşluk duygusunu iliklerime kadar hissederim. Sanki benim başıma gelmiş gibi nefesim kesilir. Henüz tanışmadığım gerçek aşkımın ölme ihtimali bile gözlerimin dolmasına neden olurken cidden bunları yaşasam ne olurdu diye merak ediyorum. İntiharı hep acizlik olarak düşünmüşümdür. Hayata karşı yenilmek olarak. Ne olursa olsun sonuna dek savaşmak gerektiğine inanırım hep. Ama Eun Chae'nin cansız bedeni, Moo Hyuk'un mezarının yanında o boş şişeyle yatarken "Ben de aynısını yapardım," dedim. Aşk için yaşayan bir insanım çünkü. Henüz gerçekten sevmedim veya sevilmedim ama Eun Chae kadar sevip sevilseydim ben de aynısını yapardım sanırım.

Moo Hyuk'un annesinin yaptığı yemeği yerkenki sahnesi (öyle acıklı ağlıyor ki!), annesinin bulaşıkları yıkarkenki ağlaması ve Eun Chae'nin "Seni seviyorum!" haykırışları benim içimi cız ettiren, gözyaşlarımın ardı ardına akmasına neden olan sahneler oldu.

Bu arada Yune da çok şeker bir karakterdi. Biraz fazla saftı ama! İnsan birisine aşık olduğunu nasıl anlamaz yahu! Alakasız oldu ama söylemesem olmazdı.

Dizide çalan şarkıların harika olduğunu eklemeden geçemeyeceğim. En sevdiğim şarkı Papermoon - Tell Me All About It oldu. Sözleri de müziği de vokal de harika. Aslında çok basitler ama basitliğin güzelliği olur ya. Saf güzellik var şarkıda. Aşağıdan dinleyebilirsiniz.



Eun Chae'nin "Seni seviyorum!" sahnesini yükledim. Kendim tekrar tekrar izlemek için. Ama eğer siz de dramayı izlediyseniz ve sahneyi tekrar izlemek istiyorsanız veya dramayı izlemeye hiç niyetiniz olmadığı için bu yazıyı okuyorsanız veya dramayı izlemeye niyetli olup spoilerları umursamıyorsanız buyrun. ^^


Not: Bu dizi yüzünden UGGlara bakış açım değişti. Çok sempatik gözüküyorlar gözüme. Bir çift edinesim geldi. Yaktın beni Eun Chae! Cidden ama şu üstteki resimde çok şeker değiller mi?! Tam UGG da değiller sanırım. (Kendimi kandırmaya çalışıyorum ama cidden değiller galiba!)

5 yorum:

Eafiu dedi ki...

O kazaktan bana da örebilirsin. :D

Yuna dedi ki...

Tamam o zaman. Önce bir kendime öreyim, söz sana da öreceğim bir tane. :D

Osaman dedi ki...

Eun Chae'nin kazağından Türkiye'ye getirtireceğim çok para kazanırım :P

Tifa dedi ki...

Çok dramatik bir sahne be! Ben kesin bunu izlerken salya sümük koparım. xD
Ve kız yine içindeki deliyi ortaya çıkardı ya. Ama iyi oyuncu Allah için.

Yuna dedi ki...

Osman bir numaralı müşterin olacağım! :D

Damla! Evet birlikte ağlarız. Ben yine seninle izlerim. xD Ve o kızın kaderi deli olmak.