16 Ağustos 2008 Cumartesi

16 Ağustos 2008 - Cumartesi

Bugün güzel bir gündü!

Paine, Rikku, Nemesis, Artist, Barret, Barret'ın kuzeni ve ben Yeşilyurt'a gittik. McDonald'stan McRoyal menü aldık! Uzun zamandır patates kızartması yemiyordum... Nasıl özlemişim. :D

Sinemaya giremedik! Neymiş efendim 18+ imiş! Mumya'daki mumyalardan korkan 16 yaşında biri varsa yaşamasın zaten! (Ben mumyalardan değil ani çıkışlardan korkuyorum! Ayrıca benim korku filmi fobim var, karıştırmayın.)

Neyse sonra sahile gittik. İskeleye çıktık, deniz analarını inceledik. Çok ilginç hayvanlar aslında. Tabii benden uzak oldukları sürece!

Sonra dinlene dinlene ilerledik. Hani şu yeni yapılan belediyenin spor aletleri var ya, orda eğlendik. Nemesis bisiklet sürmeyi bilmiyor, ordaki bisiklette bol bol pratik yaptı. :D

Eski arkadaşlarımı gördüm... Güzel oldu. :D Hepsi bir araya gelmiş (hepsi aynı sınıfta gibi bir şeydi eskiden) geziyorlardı. Onlarla selamlaştım. :D

Kısacası güzel bir gündü... Bugünü unutmak istemiyorum. O nedenle blogda anlatayım dedim.

Görüşürüz... :D

Hiç yorum yok: